Aviseringar
Rensa alla

Den här snubben är fan kung! [love]


Ämnesstartare

Tror jag hittat min idol [blush][love]


   
Citera
Ämnesstartare

min idol är alexander danling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var en snubbe som levde med björnar som gubben i filmen. Han blev uppäten av en björn till slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Var en snubbe som levde med björnar som gubben i filmen. Han blev uppäten av en björn till slut.

Vet [sad]
Den snubben var också cool, finns en film om honom nu typ.. Men denna gamle björnman är fan tuffare [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar pojken som levde med strutsar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och brak:

Jag gillar pojken som levde med strutsar.

Fail. Strutsar är så jääääävla korkade och fula, mycket coolare att leva med björnar! [love]


   
SvaraCitera

Gillade den filmen med den gubben som lyckades stå helt iskall när en björn anföll honom.. minns inte vad den hette..
eller orkade inte leta, snarare xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas att vi varken får ner björnar eller vargar till södra Sverige. Förresten, vargar hade vi ju ända nere i Blekinge i somras/höstas. Nej låt dom stanna uppe i Norrland o Jämtland. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

Gillade den filmen med den gubben som lyckades stå helt iskall när en björn anföll honom.. minns inte vad den hette..
eller orkade inte leta, snarare xD

Smart snubbe, eftersom det är typ det bästa man kan göra, om man istället vänder och springer när björnen kommer rusande är man fucked [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Hoppas att vi varken får ner björnar eller vargar till södra Sverige. Förresten, vargar hade vi ju ända nere i Blekinge i somras/höstas. Nej låt dom stanna uppe i Norrland o Jämtland.

Vem fan bryr sig om vargar... Utom kungen kanske som vill skjuta dem... If you want a real animal, a real predator, then look at the bear, and your love for all other animals would be blown away!


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Smart snubbe, eftersom det är typ det bästa man kan göra, om man istället vänder och springer när björnen kommer rusande är man fucked [crazy]

ja jag lär la inte ha sprungit heller.. snarare frusit till is av rädsla 🙂
Men han pratade helt ko-lugnt, och sade något i stil med "nej så gör man inte" till den eller så. jävligt imponerande iaf xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Den snubben var också cool, finns en film om honom nu typ..

aah, grizzly man. Den är fin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

ja jag lär la inte ha sprungit heller.. snarare frusit till is av rädsla 🙂
Men han pratade helt ko-lugnt, och sade något i stil med "nej så gör man inte" till den eller så. jävligt imponerande iaf xD

Jo [crazy]

framtidstron:

aah, grizzly man. Den är fin.

Har inte sett den, men nu är det helg och lov, så nu kanske man ska se den^^


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Tror jag hittat min idol [blush][love]

var det inte han som blev knäpp och tillika uppäten framför kameran?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

var det inte han som blev knäpp och tillika uppäten framför kameran?

Neh, det var en annan [crazy]


   
SvaraCitera