Aviseringar
Rensa alla

Den halvklara sexnovellen


Ämnesstartare

svefnpurka: lova att inte berätta något bara.

din o min hemlis förallti'.


   
SvaraCitera
Seydel

Helt plötsligt sparkade min granne Jonas upp ytterdörren, han var helnaken och höll sin mjölkluktande trettiosju centimeters kuk i båda händerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här skulle passa som en sexnovell:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
Ditt skönlitterära språk överträffar mitt i alla fall. 

Tack, var uppmuntrande. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppdatering:

Han log varmt emot mig, jag tittade generat omkring i rummet. Solens varma strålar målade rummet i en gyllene färgton på de annars vita och kalla väggarna. En färgexplosion, rummets olika färger blev intensivare, former blev klarare. Jag tittade tillbaka på dom där vackra bruna ögonen, våra ögon möttes. [här behövs något som knyter ihop styckena] "Skulle du vilja följa med upp på en kopp kaffe?" hade jag frågat nickande emot lägenheten några steg ifrån oss. Som en resliga figur hade han då betraktat mig med en uppriktig blick, "Jag dricker inte kaffe" hade han sedan svarat. "Jag har inget kaffe" hade jag då replikerat med en erotisk blick. Mitt i rummet på soffan satt vi nu, med magnetiska ögon betraktade jag hans avklädda kropp. Jag rörde mig närmare, hans ansikte uttryckte en stillhet, som en måne reflekterades solen i hans ansikte. Våra läppar möttes, först mjukt med en ömhet, sedan med en sådan intensitet att åtrå fyllde koppen, bröstvårtorna styvnade till. En trygg hand greppar tag i mina päronformade bröst, jag känner hur brösten masseras av en fast hand.

Jag får försöka mer imorgon. Såhär ser texten ut nu i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
bra 

Om du menade texten så tack. 


   
SvaraCitera
reben

päron

äcklas

är den slut nu eller? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

Jag försökte skriva en okönad sexnovell i en skrivarkurs på gymnasiet. Det är svårt men intressant. Tycker du ska fortsätta försöka, tror det kan  bli intressant/hett/whatever. 
Om du vill byta berättarperspektiv behöver du nog något mer konkret som knyter de två perspektiven samman. Typ en väldigt specifik akt eller händelse. Fast jag vet inte riktigt. 

Det blir onödigt jobbigt att läsa tror jag, om man inte beskriver kroppsdelar i rörelse bara och struntar i subjektet helt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
päron

äcklas

är den slut nu eller? 

Vad äcklas du inte över? Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du bör använda kommatecken primärt för att markera uppräkningar eller bisatser och inte för att inleda helt nya satser. det senare kan visserligen vara ett effektivt stilgrepp ibland, men blir lätt tjatigt, monotont och oöverskådligt.


   
SvaraCitera
reben

Asha:

Vad äcklas du inte över? Förvirrad

va menar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den känns krystad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
den känns krystad

Om du ska vara hjälpsam får du lov att utvecka vad du menar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

va menar du

Ja? Du blir väl äcklad överhuvudtaget av sex? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo asså den var ju sexig, är väl det som är poängen eller har jag missat nåt? 


   
SvaraCitera