Aviseringar
Rensa alla

DEN HÖGSTA DRÖMMEN


Hur många önskningar som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har asmånga orealistiska som att bli miljonär,att ha en väldigt framgångsrik karriär i japan/Kina och tjäna sjuktn mycke pengar och va känd för d.Man kan göra sig ganska lycklig på pengar.
Mer realistiskt är väl att klara ingenjörsutbildningen,ha en lön en bit över medel,egen lägenhet inom ett år,att få vara med en vän jag velat vara med i långt över ett år(som om d nånsin kommer hända),kunna skratta med den,ha roligt,bara ha den vänskapliga närheten med nån man tyckt om länge.Ny bil hade inte heller vart fel.Snyggare kropp hade vart nåt d med.Finare bröst.


   
SvaraCitera

stortH:

Min är att bli miljardär

Det låter typ som en sick material capitalist dream. ):

Jag vill göra så att alla bli goda och bra, jag vill förändra samhället, göra så att alla är lika, känner lika mcket pengar, eller får pengar efter behov, alla ska hjälpas åt och ingen ska få ha mer pengar än vad den behöver. ):

Sen vill jag se till att alla slutar röka, dricka, knarka, ha sex utanför äktenskapet, träffar massor av olika partners och se till att alla följer bibeln och e snälla och bra och sånnt, och slutar vara onda, syndiga och hemska. ):

Sen vill jag se till att allt ytligt/kosmetiskt/onödigt fåfänge grejs förbjuds, det är ett slöseri med pengar. Det ska vara förbjuder att färga håret, pierca sig, använda kosmetiska produkter och anti-rnk grejer och genomgå kosmetiska operationer. Som sagt, slöseri med pengar och korkat och onödigt. Gud har skappat människan efter sin avbild, han har skapat oss som han vill att vi ska va, och det e så vi ska va. ):

Sen vill jag förbjuda mord på barn/abort. ):

Sen vill jag förbjuda preventinmedel, kondomer osv. ):

Sen vill jag förbjuda allt sex, porr, erotik, sexism och kränkningar i TV-reklamer och överallt. Det är sjukt. ):

Jag vill att vi ska leva med lite mer den typen av moral som vi hade för kanske bara 100 år sedan. ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att leva ett lyckligt liv med människor som jag älskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att bli despot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Få en flickvän, ta 200 i bänk med en kroppsvikt på 85kg, få ett jobb som inte är tidskrävande, och ha en rolig och kvalivativ fritid.

Har ingen vidare mål direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vara frisk och att de som står mig nära är friska. Detta tar allt för många förgivet...

martin312:

att leva lyckligt

stortH:

samt hitta den rätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

leva för evigt ... i sagolandet... och rida på en enhörning... i rivers of chocolate

inte helt fel det heller [wink]


   
SvaraCitera

SUKOF:

Kunna tala med djur

Vill ja me [rolleyes]

Jag vill göra nåt för andra, nåt som verkligen förändrar deras liv positivt
Öppna/jobba på ett djurpensionat(eller vare nu heter)
Flytta till Irland
Lära mig samt uppleva magin i att spela Thin Whistle
Hitta nån schysst 80-talsrockare att flytta ihop med
Må bra
Leva på mina villkor utan att behöva rätta mig efter alla andra


   
SvaraCitera

Så vill jag ju såklart ha en ordentlig karriär inom musikbranschen, och bli skådespelare både inom teater, musikal och film.

En dröm vore att få uppleva alla mina favoritband/artister live nån gång. Never gonna happen, jag vet men ändå. [rolleyes]

SaltaKätzchen:

Det låter typ som en sick material capitalist dream. ):

Och det är inte dina idéer då? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att Johan Staël von Holstein blir våldtagen och rånad på varenda öre han har


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Run Riot:

Och det är inte dina idéer då? [confused]

Nä, jag vill bara att alla ska vara snälla, bra, och att allt ska vara rättvist och nice ju. ):

Men att villja bli miljardär är emot min religion, säger vi. För jag tycker inte man ska ha mer än man behöver, och alla ska hjälpas åt och sånnt. ):


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

För jag tycker inte man ska ha mer än man behöver

Man kanske inte behöver särskilt många barn, och då kanske man tar nåt piller lite då och då. [crazy]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Man kanske inte behöver särskilt många barn, och då kanske man tar nåt piller lite då och då. [crazy]

Om man inte behöver särskilt många barn, så kanske man inte ska ha så mycket sex. [sad]


   
SvaraCitera