Aviseringar
Rensa alla

Den officiella Days-tråden


Ämnesstartare

Här är alla välkomna för att helt enkelt diskutera den underbara tv-serien Days of our lives (Våra bästa år)

Image​​
"Like sands through the hourglass, so are the days of our lives"


   
Citera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki, mínns att någon kille var inlåst i en kärleksbur och sen tappade minnet - vad hände sen? [crazy]

Och vad hände med alla som dog men som sen tydligen inte dog och blev fast på någon ö? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joey var med där [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men va? har han åkt på snuttig familjesemester med dem? [shake]

ja typ [chocked] från days.nu:
"Bo och Billies förhållande blir allt djupare när de samarbetar för att rädda Chelsea från en livsfarlig situation. Bo och Hopes äktenskap verkar förstört för alltid...."

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Och vad hände med alla som dog men som sen tydligen inte dog och blev fast på någon ö? [crazy]

de åkte tillbaka till Salem sen woho [bigsmile]

Nintendo:

Oki, mínns att någon kille var inlåst i en kärleksbur och sen tappade minnet - vad hände sen? [crazy]

juste! Shawn, han lyckades fly från buren och fick självklart tillbaka sitt minne så småningom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Hon är svensk [smile] Fast gillar henne inte i Days


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

de åkte tillbaka till Salem sen woho

Hur då? [mad]

Varför är hon den där Sam så himla galen och bitter och gör lömska planer hela tiden, har inte fattat [blush] Såg på det idag, någon dansade med hennes pojkvän och hon blev helt crazy och ringde dit polisen [sad]

Och hm, det var något mer jag tänkte på [mad]
Jo! Vad hände med den där operasångerskan som ansiktet blev förstörd på och som var kär i någon som höll på att snuska med någon tjej som var gift med en rik gubbe som hon ville ta dö på [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hon är svensk [smile] Fast gillar henne inte i Days

Chloe, hon borde vara tillsammans med Philip och Brady borde vara med Nicole [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hon är svensk Fast gillar henne inte i Days

Det är hon jag menar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg det för några månader sedan och då hade Sammie förvandlats till en kille....eh?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jo! Vad hände med den där operasångerskan

Chloe! Hm, jag vet faktiskt inte vad som händer i hennes liv atm, var ett tag sen jag tittade faktiskt. Men hennes ansikte blev såklart helt återställt sen [smile]

Nintendo:

Varför är hon den där Sam så himla galen och bitter och gör lömska planer hela tiden, har inte fattat

Samie har ju alltid varit manipulativ, hatisk och svartsjuk [love] Tror det är Belles fel, hennes lillasyster alltså [wink]

Nintendo:

Hur då? [mad]

"De byggde en flotte och blev sen upplockade av ett kinesiskt fiskefartyg, som Tony ägde. Men vissa blev upplockade av kustbevakningen..." /isola


   
SvaraCitera

Tänker ni aldrig på egentligen hur jävla löjligt det är när det händer något, och om personen är ensam så MÅSTE h*n prata högt för sig själv så att vi som tittar fattar vad som händer?

HATAREEEE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Såg det för några månader sedan och då hade Sammie förvandlats till en kille....eh?

Tony hade fått henne att klä ut sig och kalla sig för Stan, "Stan" låste in Lucas och en massa människor, allt för att Sami skulle få behålla sina hemligheter som Tony visste om henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

Samie har ju alltid varit manipulativ, hatisk och svartsjuk

Förvisso, men efter så här många år borde hon ju vara glad någon gång [sad]
Skådisen är förövrigt programledare för "biggest looser" nu för tiden [bigsmile]

Fru Luver:

"De byggde en flotte och blev sen upplockade av ett kinesiskt fiskefartyg, som Tony ägde. Men vissa blev upplockade av kustbevakningen..." /isola

Hm, fint. Trots att allt går så sjukt segt i den där serien så missar jag alla upplösningar, bara för att jag inte tittat regelbundet [mad]

Fru Luver:

Men hennes ansikte blev såklart helt återställt sen

Ah, hade ju varit konstigt annars [wink]


   
SvaraCitera