Aviseringar
Rensa alla

Den officiella gospeltråden


Ämnesstartare

I den här tråden tänkte jag att vi skulle posta härlig gospelmusik. Även psalmer accepteras.

Jag börjar.


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: 5:54

Posta din djävulsmusik i någon annan tråd. Här är det endast gospel som gäller.


   
SvaraCitera
Kudhos

Om gud fanns och ville att alla skulle sjunga, varför har inte alla taktsinne och sångröster då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hans-Peter: Posta din djävulsmusik i någon annan tråd. Här är det endast gospel som gäller.

Morgonstjärna: 9

Det gäller dig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Om gud fanns och ville att alla skulle sjunga, varför har inte alla taktsinne och sångröster då?

Nu tror jag att alla kan bli bra på att sjunga om de bara vill. Om deras vilja var tillräckligt stark skulle Herren hjälpa dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hans-Peter:

Posta din djävulsmusik i någon annan tråd. Här är det endast gospel som gäller.

Gospel är kyrklig musikgenre, kristna sånger med musik. Trummor, Elgitarr, Piano osv utmärker genren.
   Låten innehöll både musik bla trummor och elgitarr, och kristna delar om gud, djävulen, Jesus, själen, healing osv.... så det skulle mycket väl kunna märkas som en gospel låt.

Men här får du en bra låt:


   
SvaraCitera

Kanske inte direkt gospel men väl poprock.  Glad

JERUSALEM - HÖG TID


   
SvaraCitera


Given i sammanhanget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Gospel är kyrklig musikgenre, kristna sånger med musik. Trummor, Elgitarr, Piano osv utmärker genren.
Låten innehöll både musik bla trummor och elgitarr, och kristna delar om gud, djävulen, Jesus, själen, healing osv.... så det skulle mycket väl kunna märkas som en gospel låt.

Jag skulle inte kalla en skrikig låt med svärord som tar avstånd ifrån Herren för gospel. Din låt var väl inte heller direkt gospel, men jag godkänner den ändå då den handlade om kärlek till Herren.

vikingen: Kanske inte direkt gospel men väl poprock.

Godkänner den eftersom det är en kristen grupp med ett kristet budskap.

Istechetvåpunktnoll: Given i sammanhanget

Det där är en oseriös låt framförd av ateister och syndare vars enda syfte är att göra narr av Herren och det kristna budskapet. Inte passande här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm radera mina inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna: mm radera mina inlägg

Ditt inlägg raderades för att din låt inte var en gospellåt. I den här tråden postar vi endast låtar som är gospel eller på annat sätt har ett kristet budskap med kärlek till Herren.

Var snäll och respektera detta.


   
SvaraCitera