Aviseringar
Rensa alla

Den officiella tråden för stöd och råd


Ämnesstartare

Exodus: för 1 år sen men har skadat den igen 3 ggr sedan september. Senast idag. Har svårt att öppna dörrar osv (antagligen 1 vecka framöver).

Vafan, hur gör du för att paja handen? Är det vänster eller höger? Kommer du ha svårt att skriva tentan med handen?

Exodus: Tentorna är på onsdag och torsdag

Känner du dig redo med all kunskap du behöver?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: du är ingen psykolog

Sa jag att jag var en?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Sa jag att jag var en?

påstod jag att du sa att du var en? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Vafan, hur gör du för att paja handen? Är det vänster eller höger? Kommer du ha svårt att skriva tentan med handen?

lite jobbigt att skriva på dator. men är vänsterhänt som tur och skadade högern när jag lyfte vikter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Känner du dig redo med all kunskap du behöver?

nej... ska plugga några timmar nu och sen kanske jag festar eller fortsätter plugga :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: påstod jag att du sa att du var en?

Vad har ditt påstående för syfte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Vad har ditt påstående för syfte?

 Hej Razor, hur mår du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: lite jobbigt att skriva på dator. men är vänsterhänt som tur och skadade högern när jag lyfte vikter

Okej, tur att du är vänsterhänt. Tumme upp Hoppas den läker snabbt.

Exodus: nej... ska plugga några timmar nu och sen kanske jag festar eller fortsätter plugga :O

Hm, man behöver lite time off så festa på du. PartySkål Du har ju några dagar kvar som du kan råplugga under. Nåja, det förutsätter att du inte är bakis i flera dagar. Blink 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Hm, man behöver lite time off så festa på du.  Du har ju några dagar kvar som du kan råplugga under. Nåja, det förutsätter att du inte är bakis i flera dagar.

behöver inte dricka så mycket haha... var ute igår och drack 1 shot och 3 öl så kunde träna immorse utan problem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: behöver inte dricka så mycket haha... var ute igår och drack 1 shot och 3 öl så kunde träna immorse utan problem.

Tumme upp Nice. Brukar du ha någon speciell rutin före tentorna? Typ i vilken ordning du pluggar, gör andra saker o.s.v. för att optimera tiden före tentorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh: Edit: Bra initiativ för övrigt!

Tack! Hoppas tråden har den effekt jag önskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Tumme upp Nice. Brukar du ha någon speciell rutin före tentorna? Typ i vilken ordning du pluggar, gör andra saker o.s.v. för att optimera tiden före tentorna.

första tentan nånsin nu...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: första tentan nånsin nu...

Aha, håller tummarna för dig. Lycka till! Och kom ihåg, det finns alltid omtentor så det är inte hela världen om det går dåligt. Önskar jag kunde ha fattat det så jag slapp stressa...


   
SvaraCitera

Hur gör man för att få pengar/jobb? MVH pank


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fint med en stödtråd 🙂

Lär hänga en del här tror jag, lite beroende på hur öppen man vågar vara 😮


   
SvaraCitera