Aviseringar
Rensa alla

Den officiella tråden för stöd och råd


Ämnesstartare

feministfittan: Hur gör man för att få pengar/jobb? MVH pank

Har du vänner som jobbar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka: Fint med en stödtråd :)Lär hänga en del här tror jag, lite beroende på hur öppen man vågar vara 😮

Välkommen hit. GladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus: stöd för att klara tentan

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

+1

Du är en smart snubbe du klarar det. Om du inte medvetet har valt att göra annat ist för att plugga,   som jag :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

Du är en smart snubbe du klarar det. Om du inte medvetet har valt att göra annat ist för att plugga,   som jag :/

du me

mm skjutit upp i fem dagar typ, ska vara klart på tisdag förmiddag. 


   
SvaraCitera

Razor:

Har du vänner som jobbar?

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feministfittan: Nej

Det är svårt om man inte känner någon som kan hjälpa en in i arbetslivet. Du kan alltid söka tjänster som inte kräver någon utbildning, kallas du till intervju har du nått en bit på vägen och med fler intervjuer ökar chansen att det till slut blir ett jobb. Mitt första jobb var att dela ut tidningar och reklam...


   
SvaraCitera

Razor:

Det är svårt om man inte känner någon som kan hjälpa en in i arbetslivet. Du kan alltid söka tjänster som inte kräver någon utbildning, kallas du till intervju har du nått en bit på vägen och med fler intervjuer ökar chansen att det till slut blir ett jobb. Mitt första jobb var att dela ut tidningar och reklam...

Finns knappt några, har varit på en intervju och det var en gruppintervju vilket var mycket töntigt och läskigt 🙁 


   
SvaraCitera

behöver en ~styrkekram~ Här På Nätet eftersom jag har en hemtenta som hittills har fått mig att börja gråta tre gånger (en av gångerna var en sådan där hickande fulgråt mitt i universitetets datorsal så att jag skrämde tre utbytesstudenter som inte förstod vad som pågick)


   
SvaraCitera

hallå nu har det gått 14 minuter


   
SvaraCitera

var är min styrkekram


   
SvaraCitera

terrormat:
var är min styrkekram

Kram! Tror du fixar det. Vad känns för jobbigt med den?


   
SvaraCitera

Edinburgh:

Kram! Tror du fixar det. Vad känns för jobbigt med den?

att jag inte har hunnit läsa all litteratur, att jag inte riktigt förstår allt och att jag borde ha börjat för länge sedan Gråter

... Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill att någon håller en tumme eller två för att jag inte ska drömma mardrömmar inatt. snälla.


   
SvaraCitera

Hur kan man konfrontera någon som dricker för mycket? Alltså blir full nästan varje dag och gör farliga grejer? 

Hade tänkt att jag skulle ta upp detta i hans nyktra tillstånd, berätta att jag oroar mig och vill inget annat än hans bästa, samt försöka få honom att reflektera över det. Låter det bra?


   
SvaraCitera