Aviseringar
Rensa alla

Den officiella vänta-på-paket tråden!


Hando

Inväntar två paket från Fyndiq samt ett från Tradera.
Värsta är att Fyndiq tar minst 3 dagar innan man får det, och Tradera skickas med Schenker och dom är ju inte heller jättesnabba.
Såg också nu på Tradera att säljaren tagit bort alla sina annonser...känns sådär kan man säga.


   
SvaraCitera
Hando

Fick ett mail från säljaren på Tradera att den var skickad.
Kanske inte blev blåst ändå.


   
SvaraCitera

Tänkte beställa ett paket med grejer från Sverige ned till Dubai. Men allt jag för tillfället kan komma på att jag behöver är Y3 tvättmedel.


   
SvaraCitera

Har beställt en kursbok som jag helst hade velat ha nu eftersom skolan börjar imorgon... 

och så har jag beställt ett silverschampo som jag ser fram emot att testa Cool


   
SvaraCitera
Draug

My dreams are her: Hur går det?

Hehe de går åt helvete ufot påstår att det är skickat, men det har han iofs påstått sen i julas så det är nog rätt kört. Vet iofs vart han bor så kan ju ruva på min hämnd utifrån det Galen skita i hans brevlåda lr nåe, men jag tror inte ens jag har den orken och energin att lägga på den miserable saten. Surt att bli av med över 700 spänn dock 🙁


   
SvaraCitera
P1ka
 P1ka

Förutom alla vuxenleksaker så väntar jag på att en "polare" ska skicka lite "mediciner" till mig, har fan väntat i ett par månader nu men han säger att han ska fixa skiten snart. Var tydligen lite svårt att ordna med transporten XD Mycket gladMycket glad


   
SvaraCitera
axcel

Haien:
https://www.swedbank.se/privat/kort-och-betalningar/kort/vara-kort/bankkort-visa-ung/

Vem som helst kan ha bankkort nu för tiden...:D

Jag har ett sådant kort, men funkar det att betala med på Internet?? Har själv aldrig testat men har för mig att de på Swedbank sa att det inte gick med ungdomskort...


   
SvaraCitera
Haien
Ämnesstartare

axcel:

Jag har ett sådant kort, men funkar det att betala med på Internet?? Har själv aldrig testat men har för mig att de på Swedbank sa att det inte gick med ungdomskort...

Ja, det ska väl funka? Getrekt säger dock annat.


   
SvaraCitera
Hando

Väntar på två paket. Ett från Sportamore, innehåller lite kompletterande kläder så man kan ut och springa i skogen utan att frysa ihjäl.
Det andra är från Kryddlandet.se. Det är lite spännande då det innehåller "Liquid Smoke". Tydligen ska det vara rökarom som man kan pensla på köttet så det ger en väldigt rökig och grillaktig smak. Om det smakar som beskrivet är det helt fantastik då man inte får grilla på balkong och elgrill är inte samma grej. Kostade typ 36 kr flaskan också. Mycket billigare än väntat.
Grillad lax, kyckling, rostbiff, champinjoner och entrecôte 24/7.Cool


   
SvaraCitera
Haien
Ämnesstartare

Hando: Det andra är från Kryddlandet.se. Det är lite spännande då det innehåller "Liquid Smoke". Tydligen ska det vara rökarom som man kan pensla på köttet så det ger en väldigt rökig och grillaktig smak. Om det smakar som beskrivet är det helt fantastik då man inte får grilla på balkong och elgrill är inte samma grej. Kostade typ 36 kr flaskan också. Mycket billigare än väntat.
Grillad lax, kyckling, rostbiff, champinjoner och entrecôte 24/7.Cool

Ge oss gärna en update på om det funkar och smakar braRodnar


   
SvaraCitera

Glömde hämta ut mitt paket när jag var på Hemköp för en timme sen.  Får väl traska ditt igen efter vem vet mest ingen big deal. 


   
SvaraCitera

Lol visste ej att paketet jag beställde kom hela vägen från nederländerna. Nice


   
SvaraCitera

Åh sluta prata om paket 🙁 Vill beställa TB-03an men har ej råd........


   
SvaraCitera

Såå det ska komma idag med hemleverans.. mellan 13-20 Gråter vill kunna ta mig iväg och t.ex träna eller fara till komvux under den tiden. Kan de inte komma nuu


   
SvaraCitera
Hando

Haien:

Ge oss gärna en update på om det funkar och smakar braRodnar

När man öppnar flaskan och drar ett sniff är det som att lukta på ammoniak. (Om du har gjort det någon gång av någon anledning.)
Det är nästan som att få en snyting, fast med rökig doft.
Hällde på en skvätt på två rostbiffar och lät det dra i två dagar. Stekte en av dom idag. Smakade inte så mycket. Det var lite nyans av grillat, men inte lika mycket som kött som är de facto grillat.
Men det lär ha försvunnit en del smak under de två dagarna.
Har nu som helst gjort en riktigt marinad och hällt i lite mer. Ska testa den imorgon och se om marinad är nödvändig för att få grillsmak.
Kan ge slutgiltigt svar imorgon.


   
SvaraCitera