Aviseringar
Rensa alla

Den officiella vänta-på-paket tråden!


Haien
Ämnesstartare

Hando:

När man öppnar flaskan och drar ett sniff är det som att lukta på ammoniak. (Om du har gjort det någon gång av någon anledning.)
Det är nästan som att få en snyting, fast med rökig doft.
Hällde på en skvätt på två rostbiffar och lät det dra i två dagar. Stekte en av dom idag. Smakade inte så mycket. Det var lite nyans av grillat, men inte lika mycket som kött som är de facto grillat.
Men det lär ha försvunnit en del smak under de två dagarna.
Har nu som helst gjort en riktigt marinad och hällt i lite mer. Ska testa den imorgon och se om marinad är nödvändig för att få grillsmak.
Kan ge slutgiltigt svar imorgon.

Okej, låter sådär än så länge, men marinader brukar ju ge mycket mer smak, så vi får se imorgon då!


   
SvaraCitera
Hando

Haien:

Okej, låter sådär än så länge, men marinader brukar ju ge mycket mer smak, så vi får se imorgon då!

Japp! Kan vara att marinaden sätter pricken över i:t med Liquid Smoke.
Återkommer imorgon hur som helst.


   
SvaraCitera
reben

jag har nog missat ett pkt. vågar inte ens fråga efter det hos ombudet för det bör ha gått tillbaka till avsändaren. va gör man då


   
SvaraCitera
Haien
Ämnesstartare

reben:
jag har nog missat ett pkt. vågar inte ens fråga efter det hos ombudet för det bör ha gått tillbaka till avsändaren. va gör man då

Brukar inte det ta ca 2 månader för dem att skicka tillbaka? Är du så sen?


   
SvaraCitera

Haien:

Brukar inte det ta ca 2 månader för dem att skicka tillbaka? Är du så sen?

Nä typ tre veckor


   
SvaraCitera

Mitt brev/paket ska hämtas ut idag hoppas att det är släktgrejen ouuu
vet dock inte hur jag kommer att må om det står en massa jobbigt. Funderar på att vänta på att öppna tills jag träffar kusin.


   
SvaraCitera
Haien
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Nä typ tre veckor

Okej, det kanske är olika för olika företag. 


   
SvaraCitera

Väntar på den här. Om den inte kommer innan helgen har jag inget att ha på mig på lördag (=katastrof).

IMG_0435.PNG


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:
Väntar på den här. Om den inte kommer innan helgen har jag inget att ha på mig på lördag (=katastrof).

IMG_0435.PNG

Den kom! Och den är lika fin irl som på bild!!! Rodnar


   
SvaraCitera
Hando

ATM väntar jag på ett par nya skor, kattleksaker, bilvårdsprodukter samt en liten kniv att öppna paketen med.
Hoppas kniven kommer först så man har något att öppna det andra med. Skadeglädje
Men tveksam till det då den skickas från Las Vegas, har nog väldig tur om den kommer innan fredag. Men väntan är nästan halva nöjet IMO.Söt


   
SvaraCitera

Öppnade ett paket igår och drog då den sylvassa kniven åt fel håll. Så jävla klantigt. Hann med nöd och näppe rycka undan min handled. Fifan. Klarade mig med lite plåster men jag hade ju mycket väl kunnat få dineat in hell uhu. Aja. En kökssoffa iaf.


   
SvaraCitera
Hando

Köpte två tröjor igår från Stadium. 
Fick ett mail idag om att de hade skickats. Men det stod att de vägde 20 kg.
Tänkte att mailet hade blivit struligt, kollade på PostNords app, och där stod det "Vikt: 20 kg".
Nog för att Adidas trackshirts är tunga, men inte så. Kanske får ett par hantlar istället.
Nåja får se på tisdag när det antagligen kommer. Söt


   
SvaraCitera

Fick paket med mest t-shirts idag. Väntar nu på annat paket med rashguard å lite andra träningskläder.


   
SvaraCitera

Väntar på ny skjorta inför sommaren

s-l600.jpg

Mitt mål är att folk skall få flashbacks när de ser mig


   
SvaraCitera
Hando

Paket uppdaterat. Vikten ändrades från 20 kg till 0.8 kg.
Tur det, hade blivit bökigt att ta det på cykeln annars.


   
SvaraCitera