Aviseringar
Rensa alla

Den officiella vänta-på-paket tråden!


time
 time

Väntar på klädpaket! Ett från Zalando och ett från & other stories. Mkt pepp.


   
SvaraCitera

Ja men det här blir intressant. jag har beställt lite intressanta saker 😛

1.jpg
ett par fina strumpor

2.jpg
en snygg dekal

3.png
och 3st fina dekaler med detta tryck ^


   
SvaraCitera

HjärtaPartyCool

IMG_20191030_172126.jpg


   
SvaraCitera

Lav:
HjärtaPartyCool

IMG_20191030_172126.jpg

oh shit, vad kosta det?


   
SvaraCitera

Almen:

oh shit, vad kosta det?

Pengar Party


   
SvaraCitera

20191031_154524.jpg

ska köpa denna imorgon men även om det står extra tunn tror jag inte på det. Mitt förra totoro skal försvann mystiskt men den var för tjock.


   
SvaraCitera

Shoppat, har beställt kläder, allt möjligt av sko, byxa och tröja. Blev dyrare än jag tänkt i slutändan men tror ändå att jag blir nöjd, köpte dock inga vinterkläder överhuvudtaget som egentligen var tanken. Blev att köpa sneakers och tunna plagg, istället för kängor och jacka. Men jag överlever väl denna vintern också.

Lav:
HjärtaPartyCool

IMG_20191030_172126.jpg

Coolt! Kikade själv på olika sorters parfym, cologne, rakvatten osv som klapp till pappa vid jul, men kom på att man har ju noll koll på vad som kan passa, så personligt.
Men kul att du fått hem ditt paket iallafall! Party


   
SvaraCitera

theooz:
tuggummin, big hypeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Vad är dessa för uberexklusiva tuggigummies som du beställt från fjärran plats?


   
SvaraCitera

Crysilis:  

Coolt! Kikade själv på olika sorters parfym, cologne, rakvatten osv som klapp till pappa vid jul, men kom på att man har ju noll koll på vad som kan passa, så personligt.
Men kul att du fått hem ditt paket iallafall! Party

Sådant är mer personligt än man tror. Bara för att man tycker att en parfym luktar asnice innebär det inte att den kommer vara nice på ens kropp. Beror helt på hur man svettas, och inte svettas m.m.

The One är en som både jag själv och andra tycker doftar gott på mig så jag kör vidare på det säkra kortet Mycket glad


   
SvaraCitera
theooz

Crysilis:

Vad är dessa för uberexklusiva tuggigummies som du beställt från fjärran plats?

orientaliska tuggummin från osmanska riket, lägger upp bild när jag fått dom 😉


   
SvaraCitera

theooz:

orientaliska tuggummin från osmanska riket, lägger upp bild när jag fått dom 😉

Ja gört! 🙂


   
SvaraCitera

Väntar nu på mina snordyra dubbfria vinterdäck. Är inget märkvärdigt med dom mer än att det är 20 tum. Och att dom är väldigt breda. Och väldigt höga. Ja alltså i förhållande till vanliga däck som sitter på dom flesta personbilar.

Kommer returnera direkt om dom är äldre än 2 år. Tänker inte betala så mycket för helt nya däck som tillverkats för mer än 2 år sedan. 

Hjärta


   
SvaraCitera

Postnord körd individuell spårning på varje däck xDDDDDDDDDDDDDDDDDD gissar att det är för att dom är så stora att dom går som individuella paket MEN ÄNDÅ xDDDDDDDD

Hjärta


   
SvaraCitera

Väntar på mitt paket!!! Men det kommer aldrig och nu idag fick jag plötsligt status: 
Misslyckat leveransförsök - The recipient was not present. The recipient has been notified.
Vilket inte alls stämmer då jag varit sjuk och legat stilla och lyssnat hela dagen, uhg!
Dumma Postnord, det är inte första gången heller, känns som att de kanske har för mycket att göra så de helt enkelt är fula och bara fyller i att ingen vart hemma så att de inte behöver ta tiden att leverera till dörren. Kanske har helt fel men det har knappast varit någon som knackat på här idag iallafall! Icke!


   
SvaraCitera

Storchen84:
Väntar nu på mina snordyra dubbfria vinterdäck. Är inget märkvärdigt med dom mer än att det är 20 tum. Och att dom är väldigt breda. Och väldigt höga. Ja alltså i förhållande till vanliga däck som sitter på dom flesta personbilar.

Kommer returnera direkt om dom är äldre än 2 år. Tänker inte betala så mycket för helt nya däck som tillverkats för mer än 2 år sedan. 

Hjärta

En bekant köpte nya mjuka däck och satte på, sedan fick han 13 punkteringar under sådär 3 månader, rätt galet. Men det var ju inga vinterdäck, hoppas att du blir nöjd!


   
SvaraCitera