Aviseringar
Rensa alla

Den officiella valresultat-tråden


Ämnesstartare

Jag tror inte att Mona avgår, hon stannar kvar. Sedan är det jävligt sorgligt att SD kom in i riksdagen och att SD, i nuläget är större parti än V och KD, för den delen.

Stringburka:

Hoppas Mona avgår, hoppas Reinfeldt och Co dör i en tågolycka.

Alla känner nån från Jôttebårj

Mona gjorde en rätt bra slutspurt. Jaså, i nuläget så är Björklund vice statsminister. Hellre Reinfeldt än Björklund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Mona gjorde en rätt bra slutspurt. Jaså, i nuläget så är Björklund vice statsminister. Hellre Reinfeldt än Björklund.

Agreed. Skrev "reinfeldt & co".


   
SvaraCitera

Stringburka:

Reinfeldt och Co dör i en tågolycka.

Göra en polen?[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Den bästa tänkbara moderaten är en död moderat.

Nu gillar jag inte heller M, men om du inte kan se skillnaden mellan Reinfeldt och Ask så undrar jag hur stor chans du egentligen har gett dem. Personligen har jag gett alla chansen, och ändå gillar jag dem inte.

Stringburka:

Näh, iaf bättre att vi har en oldschool-moderat som erkänner att de är borgarpack än den nuvarande dubbelspelande hycklaren.

Hellre en sådan hycklare än en sadist, fascist och extremist. Glöm för allt i världen inte bort: Beatrice Ask ser dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är djupt besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hoppas inga kan bilda regering så vi får omval.

Stringburka:

Hoppas Mona avgår, hoppas Reinfeldt och Co dör i en tågolycka.


   
SvaraCitera

det verkar inte vara så många som håller med mig, men detta är min egna åsikt.

SD tar upp frågor som är lite av tabubelagt i Sverige. Sverige MÅSTE våga ta tag i detta, och ha en seriös diskussion i ämnet integration och segregation.
Sen så tycker jag att SDs lösningar på problemet är HELT KORKADE!!

jag hoppas att den röd-gröna alliansen lägger ner sina röster under alla möjliga val, vilket leder till att SD bara får en motionsmakt, vilket jag tycker det är det bästa som kunde ske. Önskemålet vore att det skulle vara att SD kom in, men att alliansen eller det röd-gröna samarbetet hade fått egen majoritet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

vilket leder till att SD bara får en motionsmakt, vilket jag tycker det är det bästa som kunde ske.

Jaså? Ett parti som kritiserar integrationspolitik, men inte har någon egen integrationspolitik. Jävligt stabilt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

Göra en polen?[no-no]

Jag kan köra ett flygplan tror jag. verkar inte så svårt.

Djeydjey:

Nu gillar jag inte heller M, men om du inte kan se skillnaden mellan Reinfeldt och Ask så undrar jag hur stor chans du egentligen har gett dem. Personligen har jag gett alla chansen, och ändå gillar jag dem inte.

Hur många chanser ska vi ge dem? Moderaterna failade sin första chans för mig när de röstade mot allmän rösträtt, och sen dess har det fortsatt i samma spår.

Djeydjey:

Hellre en sådan hycklare än en sadist, fascist och extremist. Glöm för allt i världen inte bort: Beatrice Ask ser dig.

Beatrice Ask har tillsats av Reinfeldt.


   
SvaraCitera

Idoufe:

Vill typ dö

Kunde inte sagt det bättre. Sverige kommer gå under T____T


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Kommer Mona Sahlin att avgå?

"Jag har inga planer på att avgå."
- Mona Sahlin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hoppas att MP är röda nog att inte samarbeta med Alliansen.

Fast och andra sidan så är detta ett värre medel att ta till för att få chansen till att få makten genom ett omval, än om M skulle välja att samarbeta med SD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

"Jag har inga planer på att avgå."
- Mona Sahlin

Sorgligt.

Chryseus:

Fast och andra sidan så är detta ett värre medel att ta till för att få chansen till att få makten genom ett omval, än om M skulle välja att samarbeta med SD.

Va?


   
SvaraCitera

passaro:

Jaså? Ett parti som kritiserar integrationspolitik, men inte har någon egen integrationspolitik. Jävligt stabilt.

I Sverige har integrationspolitiken misslyckats. Det måste lösas, och det kan inte lösas om vi inte kan diskutera det. Nu kommer vi få massor av motioner ang. integrationspolitiken från SD och det kommer att komma upp en diskussion och ett beslut kommer att fattas. SDs förslag kommer, enligt mig, förhoppningsvis röstas ner men diskussionen kommer upp.

Det är min åsikt, respektera detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Det är min åsikt, respektera detta.

Jag har en rätt att ifrågasätta den. Chilla.


   
SvaraCitera