Aviseringar
Rensa alla

Den olösta frågan


Finnen:

Åsne-Zebra Hybrib (Du röstade på detta alternativ)

det är otroligt hur jävla mycket häst en åsne-zebra hybrid kan daska! så åsne-zebra hybriden är ett självklart val för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

det är otroligt hur jävla mycket häst en åsne-zebra hybrid kan daska! så åsne-zebra hybriden är ett självklart val för mig

Ett mycket intellektuellt svar, dina resonemang och argument möter alla eventuella motargument.

Ett tecken på det är hur du formulerar dig, och börjar med att den part du anser överlägsen utför fysiska aktiviteter (daskar) den underlägsna parten (hest), du lägger även till hur mycket den gör det (otroligt) och avslutar med att den är ett sjävklart val.

Här, UM. Här har ni er profet.


   
SvaraCitera

Finnen:

Här, UM. Här har ni er profet.

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Finnen:

Åsne-Zebra Hybrib (Du röstade på detta alternativ)

Tänkte först välja hesten på grund av dess klassiska enkelhet och elegans, men läste sedan Wanking BC:s fantastiska argument och resonemang och blev genast övertygad om att Åsne-Zebra hybriden är det enda rätta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnen:

Åsne-Zebra Hybrib (Du röstade på detta alternativ)
42.1% (8 st)

Kan för närvarande bara respektera 8 medlemmar på UM. [mad]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

det är otroligt hur jävla mycket häst en åsne-zebra hybrid kan daska! så åsne-zebra hybriden är ett självklart val för mig

Kan inte göra annat än att instämma till fullo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnen:

hest (Du röstade på detta alternativ)

Hästar kan man rida på, och det finns inga problem med att få föl från dem. Zebra-åsnehybriden är däremot steril, och det är osäkert om den går att rida eftersom zebrans rygg är mycket svagare än hästens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är upprörd över det bristande intresset för denna tråd.
Att dagens ungdomar inte kan engagera sig i ämnen som kampen mellan två arters genetiska suveränitet äcklar mig. DESPICABLE!


   
SvaraCitera
loita

Koffein:

hestar er snela

klapa snel hest


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera