Aviseringar
Rensa alla

Den perfekta tjejen.. Hur hanterar jag detta?


Ämnesstartare

Har nu skrivit ett låångt inlägg två gånger och UM har cpat sig båda gångerna och allt har försvunnit båda gångerna så nu håller jag det kort..

Jag har nyligen börjat på universitetet, träffat en otrolig tjej som är helt, helt otrolig och jag skulle kunna se mig spendera resten av livet med henne fast problemet är att hon aldrig skulle vara med någon som mig. Jag förklarade utförligare varför i de längre inläggen men orkar inte göra om det en tredje gång.. Lita bara på mig, vi är väldigt olika till utsidan..

Vad gör jag nu, har totalt fallit för denna tjej och vet inte hur jag ska gå klart utbildningen med henne där men vill heller inte byta skola.. Är det värt att byta skola även fast denna skola är den bästa möjliga för mig? Att bryta vänskapen är inte ett alternativ då jag inte kan hålla mig från att gå fram och prata med henne så fort jag ser hennes söta leende..

ÄNDRAT 2010-09-22 22:08


   
Citera
Ämnesstartare

Jaha nu när jag skriver det kort så funkar det helt plötsligt...


   
SvaraCitera

VadGorManNu:

en otrolig tjej som är helt, helt otrolig


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

en otrolig tjej som är helt, helt otrolig

tänkte också på det[blush]

VadGorManNu:

Jaha nu när jag skriver det kort så funkar det helt plötsligt...

pga: du var för långsam på att skriva förut, så d1 försvann

men ah, låter overkill att byta skola, wtf kärlek å sånt tjaffs går över vad faen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

en otrolig tjej som är helt, helt otrolig

Tack


   
SvaraCitera

för att bidra med något: stay friends


   
SvaraCitera

VadGorManNu:

hon aldrig skulle vara med någon som mig

vet du inte om du inte försöker.
du blir antingen dissad och kanske förlorar din vänskap med henne.
eller så ångrar du att du aldrig tog steget och det kunde bli ni två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tänkte också på det

Skrivit 2 långa inlägg tidigare och blev pissed till slut och skrev bara detta snabbt tänkte inte så mkt..

Blivande_japan:

men ah, låter overkill att byta skola, wtf kärlek å sånt tjaffs går över vad faen

Jag skrev i de andra utförligare och förklarade varför det inte var som annars.. Har varit olyckligt kär när ja va mindre flera gånger men nu är det helt annorlunda.. Aldrig träffat en mer äkta person.. Henne personlighet är så perfekt.. Vill alla väl, jättesnäll, söt, vacker, självständig, mogen men ändå barnslig på alla rätta sätt, dömer ingen i förhand, smart.. Och som sagt främst att hon är helt äkta.. Man ser att hon inte döljer något och är sig själv..

Jag vet inte vad jag ska göra, kan inte tänka på något annat.

Edit: Glömde nämna att hon har kille (gjorde det i de andra inläggen).


   
SvaraCitera

Jobbigt med perfekta människor[sad] Fast förstår inte riktig problemet för dej, ofta en tjej kan vara perfekt[shake]


   
SvaraCitera

VadGorManNu:

Jag skrev i de andra utförligare och förklarade varför det inte var som annars..

ah, trodde att jag också hittat 1 perfekt människa (fast det var 1 ryggradslöst fucktard, men iaf) och var sjukt kär och tog en miöljard år för det att gå över osv, osv, men vad fan, det går över


   
SvaraCitera

Den perfekta tjejen skulle väl känna likadant.


   
SvaraCitera

VadGorManNu:

Edit: Glömde nämna att hon har kille (gjorde det i de andra inläggen).

då är det en annan femma.
leave her bro.
tills vidare.

VadGorManNu:

Har nu skrivit ett låångt inlägg två gånger och UM har cpat sig båda gångerna och allt har försvunnit båda gångerna så nu håller jag det kort..

om sidan inte uppdateras på 10-20min så blir det så [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aja..


   
SvaraCitera

VadGorManNu:

Jaha nu när jag skriver det kort så funkar det helt plötsligt...

Om du ska skriva långa inlägg så lär dig att använda ctrl - c och kopiera alla dina inlägg innan du postar. [wink]


   
SvaraCitera

VadGorManNu:

Har nu skrivit ett låångt inlägg två gånger och UM har cpat sig båda gångerna och allt har försvunnit båda gångerna så nu håller jag det kort..

Tips: Kopiera innan du postar.


   
SvaraCitera