Aviseringar
Rensa alla

Den perfekta tjejen.. Hur hanterar jag detta?


Men varför skulle hon aldrig kunna vara med dig, om hon lär känna dig ännu mer kanske hon gillar dig ännu mer också. Umgås bara och se hur det slutar, just nu kan du inte göra så mycket eftersom ni precis träffats och hon har kille. Mitt tips är att försöka bli vän med henne, så att hon kan räkna med och lita på dig.


   
SvaraCitera

kebu12:

ofta en tjej kan vara perfekt[shake]

[confused] Haru glömt mig elleeerr? Lixooom kolla bara på miig! [cool]


   
SvaraCitera

Ingen är perfekt, du bara tror hon är det [no-no]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

[confused] Haru glömt mig elleeerr? Lixooom kolla bara på miig! [cool]

Men va, är du en tjej? alltid trott att du varit en kille[shake] men ja du är perfekt, så antar att det finns en perfekt tjej här i världen!
tänk om jag hade vetat att du var tjej tidigare, hade raggat som fan på dej då[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

Men va, är du en tjej?

Ja, en helt perfekt sådan! Snyggast i världen, älskar att laga mat och baka, håller käften för att jag inte tycker om att prata och så kan jag städa också. [smile]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Ja, en helt perfekt sådan! Snyggast i världen, älskar att laga mat och baka, håller käften för att jag inte tycker om att prata och så kan jag städa också. [smile]

Image
[cute]


   
SvaraCitera

kebu12:

[cute]

[no-no]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

[no-no]

Känner mej precis som ts nu[sad]


   
SvaraCitera

Tycker att du ska avvakta, iaktta och sedan provragga på na om det känns ok. Blir du dissad är du ett par viktiga erfarenheter rikare.

VadGorManNu:

Är det värt att byta skola även fast denna skola är den bästa möjliga för mig?

Nä, du lär förmodligen ångra dig resten av livet om du låter en annan människa styra ditt känsloliv så totalt. Ingen människa är värd att förstöra sin framtid för.

Nachac:

Tips:

Skriv i word eller annat texthanteringsprogram. Copy paste.


   
SvaraCitera

kebu12:

Känner mej precis som ts nu[sad]

Precis som många andra pojkar.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Precis som många andra pojkar.

Pga dej eller?[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

Pga dej eller?[wink]

Deeet vet jag inget om, kanske.


   
SvaraCitera

Var glad att det inte gått längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Men varför skulle hon aldrig kunna vara med dig

Lite svårt att förklara i ord då allt verkar simplare i textformat på UM men IRL så vet man bara det.. Hon är en typisk söt svensk tjej från en mindre stad och jag är utlänning med speciell stil, säger inte exakt vad men tänk t.ex. rockare, hip hopare, han som beter sig som en manshora på gymnasiet. (Säger inte att jag är någon av dessa utan ger dig bara exempel så du kanske ser vad jag menar). Man ser iaf att hon aldrig skulle vara med någon som mig =/.

honolulu:

Mitt tips är att försöka bli vän med henne, så att hon kan räkna med och lita på dig.

Jo vi är vänner och jag sitter varje dag och hoppas att hon kommer outa sig själv som nynazist eller att hon föddes som kille eller något så hon inte är så jävla perfekt...


   
SvaraCitera

VadGorManNu:

Man ser iaf att hon aldrig skulle vara med någon som mig =/.

Jo jag förstår, ville bara att du skulle förtydliga lite. Du utgår alltså från utseendemässigt/stilmässigt så passar ni inte ihop för ni är en viss stil. Men när man lär känna varandra så handlar det inte om det längre, utan då är det personerna man känner som spelar roll. Du har alltså en chans nu att visa vem du egentligen är, att visa henne. I ditt huvud är du inte den typen av kille hon kanske skulle gilla etc, i hennes huvud kanske hon gillar dig som vän och inte alls tänker så. Det är alltså ditt tänkande som begränsar dig, frågan är ju vad du får för tecken från henne.

VadGorManNu:

Jo vi är vänner och jag sitter varje dag och hoppas att hon kommer outa sig själv som nynazist eller att hon föddes som kille eller något så hon inte är så jävla perfekt...

Haha men hörru, tänk inte så mycket på det, låt det bara flyta på. Whatever happens lixom, du mår inte bättre av att sitta med dina tankar sådär :p det viktiga är bara hur ni kommer överens och hur er personkemi fungerar, ta chansen o sen kan du lixom bara känna av. no stress


   
SvaraCitera