Aviseringar
Rensa alla

Den som vänder ryggen till


Ämnesstartare

aristoteles:

Sorry men det där är inte ett personangrepp

Rätt tydligt i och med att jag är religiös. Man kan hålla en fin ton på ett forum. Men jag antar att moderatorer med överdrivet långt hår i allmänhet är riktiga mongon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dear Madame:

Håller EJ med (Du röstade på detta alternativ)

Var i ligger det beundransvärda att ta skit? Sedan beror det på situation osv - men överlag, nej, jag håller ej med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dear Madame:

Rätt tydligt i och med att jag är religiös. Man kan hålla en fin ton på ett forum. Men jag antar att moderatorer med överdrivet långt hår i allmänhet är riktiga mongon.

Det är lite tråkigt att det ska vara så. Man tar sig tid att behandlar en anmälan, förklarar vänligt varför den behandlats som den gjort, och om inte personen fick precis som den vill så börjar denne genast bete sig så som personen i fråga precis förklarat är enligt han/hon själv oaccepptabelt. Lite som att kasta skit på sina egna åsikter.

Men men, om det får dig att må bättre så kasta paj på mig du.^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Men men, om det får dig att må bättre så kasta paj på mig du.^^

Haha, vadå få en att må bättre? Vad rolig du är. Visar bara det ologiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dear Madame:

Vad rolig du är.

Sån är jag^^


   
SvaraCitera

Dear Madame:

Håller EJ med (Du röstade på detta alternativ)

man ska slåss till sista bloddroppe!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

man ska slåss till sista bloddroppe!!!

Exakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"man ska inte pissa mig på ryggen och låtsas som att det regnar"

vet ej vad det hade med saken att göra, men har hållit inne på det där jävla citatet hur länge som helst. så bra-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dear Madame:

Anmäld.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(visste förövrigt inte att du är religiös)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sättet att se på saken är lite kulturellt förankrat. Att den som skriker högst per automatik skulle vinna ett bråk, eller en diskussion är ett primitivt synsätt. Det är sånt som går hem hos barn, primitiva kulturer eller ett allmänt våldspräglat samhälle.

Det finns egentligen inget "Ja" eller "Nej" i det fallet. Det skiljer sig vilt från fall till fall.


   
SvaraCitera