Aviseringar
Rensa alla

Den stora allsmäktiga tråden om julklappar till flickvänner/pojkvänner


Ämnesstartare

För att underlätta och slippa tiotusen trådar om samma ämne tänkte jag därför starta en tråd där vi diskuterar vad för julklapp/ar man skall ge till sin respektive. Alltså, undrar ni vad ni skall ge er flickvän/pojkvän eller har tips till andra. Posta det då här!

Så varsågoda att börja posta era frågor/idér.


   
Citera

Om jag hade en pojkvän så skulle jag inte ge honom någon julklapp, tycker det är onödigt.


   
SvaraCitera

Om jag hade en pojkvän skulle jag gett honom ett paket med dig i [blush]

Eller en iller. Hör ni det tjejer, era pojkvänner vill ha illrar.


   
SvaraCitera

Jag ska ge min pojkvän något grönt. Mer kan jag inte säga eftersom jag vet att han stalkar mig här. [mad]


   
SvaraCitera

Min pojkvän är omöjlig ibland att köpa till, iaf om man vill få honom superglad. 🙁
Han gillar datorer och spelar mycket. Allt till datorer och spel kostar apmycket ju. ;/


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Min pojkvän är omöjlig ibland att köpa till, iaf om man vill få honom superglad. 🙁
Han gillar datorer och spelar mycket. Allt till datorer och spel kostar apmycket ju. ;/

Ge han en skrivmaskin.[smile]

Nu var jag tråkig.[sad]


   
SvaraCitera

davvelito:

Ge han en skrivmaskin.[smile]

Haha, inte hans grej. Sen har vi en, faktiskt. [sad]


   
SvaraCitera

om jag hade en pojkvän skulle jag köpa en skjorta eller skor till honom eftersom han troligtvis skulle ha skitful stil.
japp. skor&skjorta och en fin jävla väska. det behöver ni killar.


   
SvaraCitera

lilasmet:

det behöver ni killar.

Jag behöver ett par nya sko och en väska[smile]

Glömde den förra på umträffen.[smile]

fast iofs hade jag den bara med till fester ibland.


   
SvaraCitera

davvelito:

Jag behöver ett par nya sko och en väska[smile]

se där gott folk, smeten kan!
överväger att faktiskt vara snäll och handla det åt alla jävla killar med fulstil, vet många i behov.


   
SvaraCitera

lilasmet:

se där gott folk, smeten kan!
överväger att faktiskt vara snäll och handla det åt alla jävla killar med fulstil, vet många i behov.

Har jag fulstil i dina ögon?[crazy]


   
SvaraCitera

Hur svårt kan d vara?Om personen har nåt specefikt intresse så är d ju fro fantasi inom d området och hitta nåt?Om man inte vill köpa en sak så kan man ju köpa en upplevelse eller konsertbiljetter?[smile]Lixom,ingen människa är tankeläsare+d är inte kul att bli frågad vad man önskar sig och få exakt d,är ju överaskningen som är rolig.[n][n]Och om ens partner/vän verkligen har lagt ner tänk på d och ansträngt sig och inte bara köpt random halsband/tröja så tycker jag att ansträgningen är värd mer än sjävla föremålet.[smile]

Jag har hittat en julklapp till en vän som jag är nöjd med och jag har fått respons från två st andra att d är en bra julklapp och den blir fin med den personligheten jag ska fixa.[y]


   
SvaraCitera

davvelito:

Har jag fulstil i dina ögon?[crazy]

ingen aning, men få killar har fin stil[no-no] de är så tråkiga


   
SvaraCitera

lilasmet:

ingen aning, men få killar har fin stil[no-no] de är så tråkiga

Så då lutar de att jag får en julklapp av dig.[smile]


   
SvaraCitera

davvelito:

Så då lutar de att jag får en julklapp av dig.[smile]

perhaps. skostrlk?


   
SvaraCitera