Aviseringar
Rensa alla

Den stora tråden om att tjäna pengar


Ämnesstartare

isola:

man ska inte skada andra

Den sortens utpressning jag talar om är inte mer än rätt. [no-no]

Tänk dig själv in i följande scenario; Yngve 57 år är arbetsgivare på ett företag som sysslar med lagerarbete.. Han har en fru som han älskar mer än något annat, ett par barn & en hund.. Konkurrensen är hård bland de sökande till tjänsten..

Pelle 23 år besitter vissa kunskaper vad det gäller att stalka personer och utvinna känslig information om dem..

En vacker kväll lyckas han spana Yngve på stadens horgata, han följer efter honom och tar bilder på akten som bevis..

Dagen efter ringer Pelle ett anonymt samtal till Yngve & vipps!! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ni har starkapital på iaf 2-3000 så kan ni kolla upp bonus trading, går att dra in ca 10.000kr per identitet. [smile] Det är rätt krångligt dock, men idiotsäkert om man gör rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Dagen efter ringer Pelle ett anonymt samtal till Yngve & vipps!! [party]

Pelle borde ha spö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Pelle borde ha spö

Men Yngve är en ond jävel som sviker sin fru!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men Yngve är en ond jävel som sviker sin fru!

Om Pelle vore en snäll jävel så skulle han väl ha talat om det för frun?? Fast hon kanske visste. Eller inte ville veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Om Pelle vore en snäll jävel så skulle han väl ha talat om det för frun?? Fast hon kanske visste. Eller inte ville veta.

Men då är ju sannolikheten att Pelle inte får jobbet ganska hög. [sad]

Tänkte på det där jag med men kom inte på nåt smart sätt.. Blir han mot alla odds nekad jobbet är det ju dock ett faktum!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men då är ju sannolikheten att Pelle inte får jobbet ganska hög. [sad]

han kan skicka bevisen anonymt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ojjj vilken stor tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Nä vi är nog ett gäng men jag tror att denna tråd blir kontraproduktiv, med andra ord så finns det nu en extra tråd om hur man tjänar pengar. Det är ingen som söker på det här forumet och f.a inte nykomlingar.

Shit, tänkte inte på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Om ni har starkapital på iaf 2-3000 så kan ni kolla upp bonus trading, går att dra in ca 10.000kr per identitet. Det är rätt krångligt dock, men idiotsäkert om man gör rätt.

Du borde få en egen stonerfilm [blush]

Huvudpersonerna har alltid en get rich scheme dom filar på [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Du borde få en egen stonerfilm Huvudpersonerna har alltid en get rich scheme dom filar på

Skulle betalat för att se denna [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Du borde få en egen stonerfilm

Huvudpersonerna har alltid en get rich scheme dom filar på

[bigsmile] haha men det fungerar faktiskt, redan gjort det åt mig själv. [blush]

men ja borde definitivt göras film om mig. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aktier då? Om man har ett kapital så kan man ju köpa Google-aktier. De går nog ingen annan stans än upp ett tag framöver.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Skulle betalat för att se denna

Eller hur!

Rävpojken:

haha men det fungerar faktiskt, redan gjort det åt mig själv. men ja borde definitivt göras film om mig.

Åh fan, är det arbetsintensivare än man tror?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

han kan skicka bevisen anonymt

Hmm.. Fast det lär ju verka misstänksamt.


   
SvaraCitera