Aviseringar
Rensa alla

Den stora tråden om maplestory!


Ämnesstartare

Har sedan några månader tillbaka börjat spela Maplestory
och det är ett MMO onlinespel, som spelas världen runt,
Här kan du läsa mer om spelets innebörd

Hur många utav av er spelar det?
och Vad tycker ni om spelet? [badgrin]


   
Citera
Åtta

Jag har spelat det (Global och sedan Europe). Det är roligt när man spelar under några veckor, men sedan blir det långtråkigt. Har inte loggat in på över ett halvår nu. Så jag brukar spela lite i perioder när jag inte har något bättre för mig.

Har en level 58 striker på Kradia.
Image


   
SvaraCitera

Har faktiskt aldrig spelat, men fastnar aldrig för MMOS förutom world of warcraft och tibia [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Har en level 58 striker på Kradia.

Jo, jag håller med dig om att det är roligt i vissa stunder men sen efter några veckor tröttnar man. Men för min del så har det gått väldigt mycket upp och ner, men har nu joinat en guild med mycket svenskar så det är betydligt roligare att spela nu.

Jag har en level 83 Marauder det är striker fast inte Knight of Cygnus, utan det är en adventurer! spelar på Kradia också [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

McLuver:

Har faktiskt aldrig spelat

spela detta [bigsmile] du kommer att fastna jag garanterar dig till 100% [chocked]


   
SvaraCitera

Oh yeah. Det hær ær min tråd! Ælskar Maplestory och har spelat det sen jag gick i fyran. Min låtsaspappa lærde upp mig helt fel så jag har bara en massa bajsgubbar, førutom en Page på runt lvl 55. Var faktiskt ett tag sen jag spelade nu.
Gillar gubbarna, dem ær himla snygga. Gillar också att spelet ær så færgglatt. Inte som wow tex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spaceFlea:

Var faktiskt ett tag sen jag spelade nu.
Gillar gubbarna, dem ær himla snygga. Gillar också att spelet ær så færgglatt. Inte som wow tex.

hehe jag spelar just nu [crazy], jag håller med dig om att det är färgglatt


   
SvaraCitera
Åtta

Det där förbannade djävla gameguard gör dock så att man inte kan spela det i Wine. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det där förbannade djävla gameguard gör dock så att man inte kan spela det i Wine.

jaa det suger, har även jag haft problem med gameguard.


   
SvaraCitera

Spelade under någon vecka för ett par månader sen [blush]


   
SvaraCitera

Är det f2p?


   
SvaraCitera

Mmh, känner för att spela lite idag.


   
SvaraCitera
Åtta

Redbulls:

Är det f2p?

Ja.


   
SvaraCitera

derp


   
SvaraCitera