Aviseringar
Rensa alla

Den stora tråden om önskelistor


En miljard, bara en.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åh just det.

Jag är 16.

Kvinna

Läser gärna

[blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Och choklad också btw, både intresse och ngt jag önskar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

En ny klocka också btw

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ansiktsmasker också

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 5 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Böcker med såklart

och en ny kalender till det nya hätfiga moderna 2009


   
SvaraCitera

Nikon D80 kamerahus
Hårfärgning
Några presentkort
Böcker

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag önskar mig en kompaktkamera, så att jag slipper bära med mig systemkameran överallt. Vill helst ha en Canon Powershot SX110 IS. Får jag inte det vill jag ha en plattskärm till datorn, för jag börjar tröttna på min feta sak som tar upp hela bordet. Sen önskar jag mig DVD:n SOLEN I ÖGONEN - en film om Lars Winnerbäck <3.

Det är första gången på länge jag verkligen önskar mig något i julklapp. Jag har börjat tröttna på att bara få pengar...


   
SvaraCitera

Jag vill ha porr, amfetamin, kexchocklad, spädbarn så jag kan ha orgier med dem. pengar, D-mark, Dollar, en ny cykel, få leva ut mina fantasier


   
SvaraCitera

*knäcker med fingrarna* Detta är min önskelista av allt i världen jag vill ha, feel free to give me vad om helst på listan. <3

Hundvalp Samojed och bichon havanais. <3
Kattunge, vill ha en main coon.
Rosa hår.
Hårförlägningar.
Kamera.
Piercing.
Kläder. (Kanske gör kollage senare)
Papegoja. En vitbukspapegoja.
Bur och tillbehör till djur som önskats.
2 Panda Moor.
Skrivare.
Stor fin tjock skräm.
Högtalare.
JOBB!!
LÄGENHET!!
Solsemester.
Skivor.
Massa skor.
Körkort och bil.
Busskort till hela sverige!
Massa nagellack. <3
Egen plattång.
En receptbok.
iPhone.
Emelie.
Överraskningar!
Pyssel-saker.
Färdigt samlat betygsdokument, önskar önskar!
En fiol!!
Ny parfym.
Riktig kärlek.
En snögubbe.
En stor fin receptbok med massa veggis-recept. <3
Komma in på VFS. <3
Konst och rit-böcker.
Äkta kärlek.

Det är vad jag kommit på hittills.


   
SvaraCitera

Tjej, 16 år, störd.

Jag tycker att pengar alltid är kul att få, så kan jag köpa precis vad jag vill för pengarna. Om jag sedan tidigare siktat in mig på något särskilt plagg, ett par skor, en väska eller liknande så är det väldigt trevligt att få det också. Ett presentkort för någon av mina favoritaffärer skulle inte heller sitta fel, kanske på Deichmann eller Lindex. Choklad är alltid något som jag uppskattar, och då behöver det inte vara någon chokladask, jag ser nog hellre att jag får vanliga 200g choklader, gärna Marabous Mjölkchoklad, eller deras Amigochoklad. Något annat jag skulle vilja ha är tidningsprenumerationer, på exempelvis Contra, Chic eller Nylon. Jag skulle inte heller tacka nej till ett par böcker, främst de som är skrivna av James Ellroy. Annars så vet jag inte så mycket mer jag kan tänkas önska mig, mer personligt utformade julklappar är ju aldrig fel dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Kattunge, vill ha en main coon.

de är ju gigantiska


   
SvaraCitera

Lajnowh:

de är ju gigantiska

Vet, vi hittade en sådan kattunge, hon var giggastor men hennes hjärta var större än det... Hon satte spår i mitt hjärta och när vi fick ge tillbaka henne så blev det ganska tomt, blir en maine coon när jag flyttar. ^_^.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

f17 gillar kultur och party party [cute][party]

ipod nano [zzz]
extern hårddisk [y]
presentkort ticnet, h&m, bikbok [blush]
justice - a cross the universe [cool]
parfym the beat av burberry [wink]
skärplatta [crazy]
skalpell [badgrin]
(egentligen biljett till emmabodafeztivalen med, men det blev nog för dyrt [n])


   
SvaraCitera

tonåring, vagina, mode/second hand/fynd

1500 i cash
parfym
2 par skor
smink
presentkort
plånbok
väska
ljus
trosor
kalasbyxor (strumpbyxor)
1000 i sparpengar. dvs. att de sätter in de på kontot åt mig, som jag inte får handla för[no-no]

vet att jag kommer få en massagestol för det ska familjen köpa.. eller ja, mamma&pappa köper till familjen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buhyouwhore:

Du kan få min, fick en julen 03 typ. Sämsta julklappen evör [smile]

åh ja tack! fint [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag önskar mig inget, förutom sjukt dyra saker som man inte bara får sådär.. Vore roligt om jag fick en tidig julklapp att jag tar körkortet den 15de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världsfred


   
SvaraCitera

Systemkamera
Ny plattång
Elgitarr + Förstärkare
Ny mobil
En jävla massa pengar
Drömkille

Sen rätt nöjd faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ha pennor, Simpsonssaker, Simpsons-DVD samt en valfri bok av Terry Pratchett.

Tjej, femton år, med intresse för språk, Simpsons, rita och litteratur.


   
SvaraCitera