Aviseringar
Rensa alla

Den talar för sig själv


Ämnesstartare


   
Citera

haha åh vilken överraskning!! en youtubevideo !!!!!!!!11

vad är diskussionsvärdet? att det finns icke-troende muslimer, f.d muslimer?
(oopz sånt finns i alla religioner, men det finns kanske inga utubevideos om det???)

[zzz]


   
SvaraCitera

truthaboutislam.nazibloggs.com är mkt roligare
börja me dom istället!!


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

vad är diskussionsvärdet?

Han skriver ju att det talar för sig själv, således finns det inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

vad är diskussionsvärdet? att det finns icke-troende muslimer, f.d muslimer?

Som sagt den talar för sig själv, men du kanske vill förstå att många personer är rädda för att komma ut som icke troende i länder där islam rules, spelar ingen roll om det är kulturellt eller om det är fanatiker som gör det men folk som kommer ut som ateister dör eller torteras i sådana länder, en av killarna i denna videon fick massa dödshot och blev ringd av typ helt sjuka människor, som också mordhotade, han spelade in det.

( vad menar du med att det är överraskande att jag länkade ett youtube klipp? är dom mindre ateister för att dom har ett klipp på youtube eller vad menar du? )


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

truthaboutislam.nazibloggs.com

Fan sluta ljug. [sad]


   
SvaraCitera

Joe, lite talar den för sig själv.

nu va ja roli

Skoja, orkade inte titta.


   
SvaraCitera

JoElite:

Som sagt den talar för sig själv, men du kanske vill förstå att många personer är rädda för att komma ut som icke troende i länder där islam rules,

okej. islam är 1 ond religion i get it.
tycker dock att kristendomen är en mkt elak o doooli religion efter att jag har läst d1 här http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7469610.ab
[sad][sad][cry]

JoElite:

n av killarna i denna videon fick massa dödshot och blev ringd av typ helt sjuka människor, som också mordhotade,

åhnei

JoElite:

( vad menar du med att det är överraskande att jag länkade ett youtube klipp? är dom mindre ateister för att dom har ett klipp på youtube eller vad menar du? )

[rolleyes]

Macktorsken:

Fan sluta ljug.

svär på gud [sad]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Religion och Etik


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

svär på gud

kollade faktiskt. lät för bra för att vara sant. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

okej. islam är 1 ond religion i get it.
tycker dock att kristendomen är en mkt elak o doooli religion efter att jag har läst d1 här http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7469610.ab

Kristendomen är också sjuk ja.
Och jag anklagar inte islam, jag vill bara att folk ska veta att man inte behöver vara muslim för att man har muslimska föräldrar.

Kakaoxo:

åhnei

0 medlidande?
första hindret för utveckling är att vägra inse att man har ett problem.
Vi har ett problem som måste lösas, man måste kunna säga att man inte tror på gud utan att bli mordhotad.


   
SvaraCitera

sluta tramsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

sluta tramsa

haha, va?
hur är det tramsigt att vilja att folk ska kunna ha sina egna åsikter x)?


   
SvaraCitera