Aviseringar
Rensa alla

den tjejen jag skulle träffa vill ba festa..


Ämnesstartare

kanske  har fördärvat det nu kanske är oskuld hela livet. iallafall jag hade tydligen en tjej på snap som verkade gilla mig men hon e typ sån där fest  tjej o jag gillar inte att festa  så hon  erbjöd mig att hänga med ut ikväll  på park lane spritluckan hette den .. vete fan har jag sabbat hela mitt liv nu? det finns väl fler tjejer ??Rullar ögonen


   
Citera

Danneboi: det finns väl fler tjejer

Nope, du missade enda chansen till att doppa där Danne. Ledsen

(Självklart finns d fler, du är ung, allt ordnar saj till slut änna.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:

Nope, du missade enda chansen till att doppa där Danne. Ledsen

(Självklart finns d fler, du är ung, allt ordnar saj till slut änna.)

hahaha hoppas de asså vill ju bli av med den liksom vill inte gå på någon jävla fest vill typ va hemma hos den personen är de så fel?


   
SvaraCitera

Danneboi: hahaha hoppas de asså vill ju bli av med den liksom vill inte gå på någon jävla fest vill typ va hemma hos den personen är de så fel?

Man kan ju vara på en fest och sedan dra hem till henne / ta med henne hem när festen är slut. Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:

Man kan ju vara på en fest och sedan dra hem till henne / ta med henne hem när festen är slut. Cool

joo jaa jag vet  hon föreslog de också men jag vet inte om detta va min enda chans är jag helt dum i huvudet .... asså kolla jag vill ju typ ba va hos tjejen inte på någon fest kanske är socialt handikapad också  haha kan  vara de Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och att jag och hon hade skrivit på snapchat en del 


   
SvaraCitera

Gå på fest...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lukasssss:
Gå på fest...

jo ja men funkar snapchat lika bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske lättare att hitta en tjej i skolan ?


   
SvaraCitera

Danneboi:
kanske lättare att hitta en tjej i skolan ?

det går att hitta en tjej överallt


   
SvaraCitera

Danneboi:
kanske  har fördärvat det nu kanske är oskuld hela livet. iallafall jag hade tydligen en tjej på snap som verkade gilla mig men hon e typ sån där fest  tjej o jag gillar inte att festa  så hon  erbjöd mig att hänga med ut ikväll  på park lane spritluckan hette den .. vete fan har jag sabbat hela mitt liv nu? det finns väl fler tjejer ??Rullar ögonen

haha du ser ut o hamna fel ofta när det gäller tjejer xD


   
SvaraCitera

Hon är väl inte rätt för dig ifall du inte gillar att festa och hon festar ofta. Var bara vänner och sen så hittar du säkert någon som passar dig bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

det går att hitta en tjej överallt

men skolan kanske är lättare för efter skolan så går jag bara hem kanske lättare i skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sopptuna:
Hon är väl inte rätt för dig ifall du inte gillar att festa och hon festar ofta. Var bara vänner och sen så hittar du säkert någon som passar dig bättre.

Sopptuna:
Hon är väl inte rätt för dig ifall du inte gillar att festa och hon festar ofta. Var bara vänner och sen så hittar du säkert någon som passar dig bättre.

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

haha du ser ut o hamna fel ofta när det gäller tjejer xD

aa  fan ocksåRullar ögonen


   
SvaraCitera