Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Nov 2011, 04:42 RockÅka i bilen där bak som barn, slicka tutor, gitarrer som besitta rätt crunch och låtar som inget betyda men som låta så trevligt.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Nov 2011, 04:43 Crunch likt frukostens myssli men i ljudformatet; mera sinnligt och inte som en massa, mera som en vanlig glädje,
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Nov 2011, 04:43 Gärna gona ned sig i sackosäckens plyschgarn,
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Nov 2011, 04:44 gärna stilla vara, gärna normalt, gärna ost.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Nov 2011, 04:59 det finns mer band som platsar perfektHjälp mig hitta dem! jag har avfärdat denna musik på felaktiga grunder så min kunskap är bristfällig.
Storchen84 Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 4 Nov 2011, 05:05 Brk g:snälla ge mig bra musiiiiik
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Nov 2011, 05:08 amen vafan jag menar inte rally jaja tack ändåjag menar jefferson starship, 10cc, stealer's wheel osv.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Nov 2011, 09:32 jefferson airplane är trevliga[email protected]:-psycheledlic 60's-:@~~~~~
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Nov 2011, 10:01 Brk g:stealer's wheeAs K-Billy's supersounds of the 70's weekend just keeps on truckin'.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Nov 2011, 15:14 Chibabe:jefferson airplane är trevligajepp, kolla moby grape om du inte gjort detTamburinmannen:Btw:ganska nice ändå
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Nov 2011, 16:09 Brk g:ganska nice ändåLåten skrevs till en jättedålig high school/vampyr-film från 80-talet. Låten har ingenting med filmen att göra i övrigt.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Nov 2011, 21:14 låter helt jävla vedervärdigt får panikångest bara av att föreställa mig det du skriver. brinn i helvetets vilda eldar för evigt fan fan fan fan
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 5 Nov 2011, 21:46 Rock´n´Roll is the fury from within you. Rock´n´Roll is revenge, Rock´n´Roll is your enemy, and I´m your enemy.