Aviseringar
Rensa alla

Den typiska medelinkomsttagaren


Ämnesstartare

Oväntad:

Medelinkomsttagaren jobbar på ica och delar en enrummare tillsammans med två ungar? lol, jobbigt.

Jepp.


   
SvaraCitera

Calidris:

Det gör du inte nej, men du är väl medelinkomsttagare, så man ska väl inte begära så mycket.

Nej jag är låginkomsttagare pga: studerar. [wink]

Skräpmat som skräpmat, dålig kultur som dålig kultur. Man kan inte axla high life bara för att man har stålarna, du måste ha inställningen, stilen, attityden och levernet också. Något du som du inte ens kan bära upp i egenskap av troll.

Grattis: mvh internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Nej jag är låginkomsttagare pga: studerar. [wink]

Ännu värre ju. Låginkomsttagare är verkligen samhällets bottenskrap.

internet:

. Man kan inte axla high life bara för att man har stålarna, du måste ha inställningen, stilen, attityden och levernet också. Något du som du inte ens kan bära upp i egenskap av troll.

Du har inte träffat mig IRL så tycker inte du ska uttala dig om min stil, attityd, inställning och leverne.


   
SvaraCitera

Calidris:

Du har inte träffat mig IRL så tycker inte du ska uttala dig om min stil, attityd, inställning och leverne.

För att vara high life behöver man t.e.x. vara en: gentleman.

Det är det som är så gött med att leva på din pappas skattepengar, jag kan skrika fuck u och bajsa dig i ansiktet utan att göra något fel för det är så vi gör här i underklassen.

✌ peace


   
SvaraCitera

internet:

✌ peace

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

För att vara high life behöver man t.e.x. vara en: gentleman.

Det är jag. Jag öppnar alltid dörren för damer, dvs tjejer som är höginkomsttagare och när jag träffar en vacker flicka för första gången så kysser jag varsamt hennes hand.

internet:

Det är det som är så gött med att leva på din pappas skattepengar, jag kan skrika fuck u och bajsa dig i ansiktet utan att göra något fel för det är så vi gör här i underklassen.

✌ peace

Och bara det är väl ett tecken på hur tragiska ni är.


   
SvaraCitera

Calidris:

Det är jag. Jag öppnar alltid dörren för damer, dvs tjejer som är höginkomsttagare och när jag träffar en vacker flicka för första gången så kysser jag varsamt hennes hand.

sexuella trakasserier !!!

Calidris:

Och bara det är väl ett tecken på hur tragiska ni är.

ja. vi är en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

sexuella trakasserier !!!

Inte alls, men så skulle aldrig ni i underklassen göra eftersom ni då skulle smitta damen med era smutsiga sjukdomar.


   
SvaraCitera

Calidris:

Inte alls, men så skulle aldrig ni i underklassen göra eftersom ni då skulle smitta damen med era smutsiga sjukdomar.

Alla i underklassen är bögar eller transsexuella.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Jag öppnar alltid dörren för damer, dvs tjejer som är höginkomsttagare

hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det med dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Alla i underklassen är bögar eller transsexuella.

Har du något emot homo/bi/transpersoner?


   
SvaraCitera

Haha, internet är den enda som gör den här tråden bra. Internet borde trolla istället för TS, TS är ett dumt troll men internet är vitsig [no-no]


   
SvaraCitera