Aviseringar
Rensa alla

Den Ultimata Fråga Chans leken


Ämnesstartare

Den här leken går ut på att vi ska fråga chans på varandra, (obs bara en lek men var gärna ärlig som du bara kan för att låta de så trovärdigt som möjligt, så fråga chans på någon du faktiskt hadd kunnat tänka dig och fråga chans på.)
Detta KAN bli en fördel för oss att träna på hur man frågar chans, men självklart får vi vara beredda på alla konsekvenser och hur vi hanterar dem i denna lek.

Regler:
Jag börjar leken med att fråga chans på en ummare här, gärna med en liten förklaring. Ummaren får sedan skicka iväg ett pm till mig om personen tycker detsamma, ummaren kan även välja att hålla tyst och inte skicka iväg ett pm alls. Det är väl det värsta som kan hända. (För att bland annat undvika skapa Off topic i tråden och bli bättre på det).

När jag har frågat chans på en ummare ska nästa person önska en person som den vill fråga chans på. Och så fortsätter leken.

VARNING! Här kan det finnas playboys/playgirls (?) Arg but dont be scared or hate them. De har bara ännu inte hittat sin riktiga pojkvän/flickvän. Låt oss hoppas att när de väl hittar sin rätta person att de dissar resten. Och här frågar vi CHANS, inte raggar på varandra då det för mig är ett negativt ord. (Jag har faktiskt kysst en kille, den snyggaste killen i klassen dessutom. Alla tjejerna stod i kö utanför toaletten och sen pussade vi honom en efter en, han gick självklart med på det så detta behöver vi INTE anmäla som övergrepp, eller vad ni nu ser det som.)

Lycka till och hoppas du får ett PM i din inkorg! Jag antar vi kommer misstänka efterhand vilka här som blir avundsjuka på varandra.
Kom ihåg, det är bara en lek!

Ps: för att bli extra taggade får ni två videos här nedan som just handlar om CONFESSIONS och vad man ska göra när man är CRAZY in LOVE. Rodnar


   
Citera
Ämnesstartare

2nd confession, btob. "Ottoke".

Cunning Single Lady, What do I do? "Ottoke, saranghaeyou".

Utslagsfråga: var kan man hitta en pyjamas med moln på, då lovar jag att jag kommer dissa resten och dessutom får du vem du än är, mitt svarta hjärta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag frågar chans på Trevlig - Snubbe då han är Um:s största "flower boy" här. Och alla flower boys vill ju egentligen ha mig. Det är därför dem är #f4 för att få min uppmärksamhet. Och inte bara för att han är en flower boy, vi är också jämnåriga. Och vi har erkänt att vi tycker båda är väldigt INTRESSANTA varelser. 

(Flowerboy: skolans hetaste prinsar, som alla oavsett kön är dödskära i. Dessa behöver inte vara playboys då och flower boys kan existera överallt. Du kanske har en flowerboy på ditt jobb utan att du vet om de. (men de flesta går att hitta i asiatiska restauranger, för att få mer information om vad en flowerboy är kan du höra av dig till mig, öppet eller här på tråden så alla får den information och samma uppfattning om flower boys). 


   
SvaraCitera

Intressant koncept. Tio poäng till Gryffindor för kreativitet och mata ashitane (また明日ね).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:
Intressant koncept. Tio poäng till Gryffindor för kreativitet och mata ashitane (また明日ね).

Frågar du chans på mig? Skadeglädje


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Frågar du chans på mig? Skadeglädje

Nej det gör jag inte för jag känner dig inte 😛
Gör du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:

Nej det gör jag inte för jag känner dig inte 😛
Gör du? 

Ja jag blev ledsen då jag trodde det var ett hemligt budskap riktat mot mig. Och du glömde fråga chans på någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:
Intressant koncept. Tio poäng till Gryffindor för kreativitet och mata ashitane (また明日ね).

Sa du "konvent" ? (Trevlig snubbe/björnen kan förklara vidare på detta påstående) 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Sa du "konvent" ? (Trevlig snubbe/björnen kan förklara vidare på detta påstående) 

Koncept. Man kan kalla det idé fast ett bättre ord vore struktur och funktion. 

SkeletonGirl:

Ja jag blev ledsen då jag trodde det var ett hemligt budskap riktat mot mig. Och du glömde fråga chans på någon.

Förlåt men i mina erfarenheter så har jag alltid blivit avfärdad av tjejer. Sen så läste jag på din profil och jag kan säga med en gång att jag inte passar in i den typ av kille som du vill ha. 

Och så är jag inte med i leken, jag sa bara att det var ett intressant koncept och så slängde jag in lite skumma referenser bara för att jag har tråkigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:

Koncept. Man kan kalla det idé fast ett bättre ord vore struktur och funktion. 

Förlåt men i mina erfarenheter så har jag alltid blivit avfärdad av tjejer. Sen så läste jag på din profil och jag kan säga med en gång att jag inte passar in i den typ av kille som du vill ha. 

Och så är jag inte med i leken, jag sa bara att det var ett intressant koncept och så slängde jag in lite skumma referenser bara för att jag har tråkigt. 

Hjärta du har precis ersatt min Yang Yang.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Hjärta du har precis ersatt min Yang Yang.

Tack. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:

Tack. 

Jag blir alltid rädd av ett tack som för mig låter kallt "tack." Eller ett kallt "ok." Punkten är obehaglig och det stora T:et skrämmer livet ur mig. Men det tar inte bort faktumet att du har ersatt Yang Yang för mig. Jag bara delar med mig en av mina svaga sidor så vet resten hur de kan skrämma mig i fortsättningen. Hjärta 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag blir alltid rädd av ett tack som för mig låter kallt "tack." Eller ett kallt "ok." Punkten är obehaglig och det stora T:et skrämmer livet ur mig. Men det tar inte bort faktumet att du har ersatt Yang Yang för mig. Jag bara delar med mig en av mina svaga sidor så vet resten hur de kan skrämma mig i fortsättningen. Hjärta 

ok tAcK då skelettbruden (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:

ok tAcK då skelettbruden (:

Tack själv du min, Dr. GaYMAN Hjärta (grayman)


   
SvaraCitera

What the ballsack is this?


   
SvaraCitera