Aviseringar
Rensa alla

Den ultimata katttråden


Ämnesstartare

Hej vänner!

Detta är tråden där vi postar kattvideos och bildar (eftersom att det är meningen med internet). Jag börjar med en bild på en sömnig katt som myser så fint. 

n_29084_4.jpg


   
Citera
Rosa
 Rosa

hahaha det här fungerar inte.

vi behöver sektioner...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosa:

hahaha det här fungerar inte.

vi behöver sektioner...

Taggar är det nya sättet att dela upp trådar i antar jag, men de är mer flexibla. Den flexibiliteten kanske kan vara förvirrande, speciellt om det är helt anarki kring skapandet av nya taggar.  Man kan inte lita på att användarna ger inläggen relevanta taggar, är det det du menar? 


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

kulturmarxisten:
Taggar är det nya sättet att dela upp trådar i antar jag, men de är mer flexibla. Den flexibiliteten kanske kan vara förvirrande, speciellt om det är helt anarki kring skapandet av nya taggar.  Man kan inte lita på att användarna ger inläggen relevanta taggar, är det det du menar? 

ja bla. det. Känns itne som att det kommer bli några seriösa diskussioner överhuvudtaget nu efetrsom att det intee finns nån översitk över någonting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosa:
ja bla. det. Känns itne som att det kommer bli några seriösa diskussioner överhuvudtaget nu efetrsom att det intee finns nån översitk över någonting

Jag tycker systemet med taggar har potential, både att bli riktigt bra och att blir riktigt riktigt dåligt. Många av  forumsektionerna tidigare var det ytterst få som kollade i. Bättre då att det är mer dynamiskt. Jag håller med om att översikt, speciellt på traditionella datorer vore att föredra. Android och iOS är vad som har blivit absolut bäst i nya versionen av ungdomar hittils. 


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

kulturmarxisten:
Jag tycker systemet med taggar har potential, både att bli riktigt bra och att blir riktigt riktigt dåligt. Många av  forumsektionerna tidigare var det ytterst få som kollade i. Bättre då att det är mer dynamiskt. Jag håller med om att översikt, speciellt på traditionella datorer vore att föredra. Android och iOS är vad som har blivit absolut bäst i nya versionen av ungdomar hittils. 

håller med. Funkar fint på min android. Men jag vet forfarande inte dehär med taggarna...

Det blir en enda stor röra bara. Allt möjligt trams blandat tillsammans. ja vet inte om de är en vanesak men detta är absolut inte lika "bra upplagt" som det gamla var enligt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosa:
håller med. Funkar fint på min android. Men jag vet forfarande inte dehär med taggarna...

Det blir en enda stor röra bara. Allt möjligt trams blandat tillsammans. ja vet inte om de är en vanesak men detta är absolut inte lika "bra upplagt" som det gamla var enligt mig.

Vad är det som fattas menar du? Söt


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

kulturmarxisten:
Vad är det som fattas menar du? Söt

ett forum 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosa:

ett forum 😛

Det finns ett forum, hur menar du? Ett forum som är strukturerat med forumsdelar? 


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

kulturmarxisten:
Det finns ett forum, hur menar du? Ett forum som är strukturerat med forumsdelar? 

ja. 

detta är mer som snabbinlägg med kommentarer 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosa:

ja. 

detta är mer som snabbinlägg med kommentarer 😛

Det är så ungdomar används 95% av tiden. Men det finns helt klart potential för seriösa diskussioner ect för det imo.  Vad som oroar mig är isf att personer som är intresserad av en viss tråd skulle ha svårare att hitta den med det nya systemet. Det finns en möjlighet att det blir så, om taggningarna blir för liberalt (eller det är så jag tänker mig) . Jag antar man får se hur det blir efter ett tag av faktiskt användande. Om det blir mindre givande och intressanta snack eller mer. 


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

kulturmarxisten:
Det är så ungdomar används 95% av tiden. Men det finns helt klart potential för seriösa diskussioner ect för det imo.  Vad som oroar mig är isf att personer som är intresserad av en viss tråd skulle ha svårare att hitta den med det nya systemet. Det finns en möjlighet att det blir så, om taggningarna blir för liberalt (eller det är så jag tänker mig) . Jag antar man får se hur det blir efter ett tag av faktiskt användande. Om det blir mindre givande och intressanta snack eller mer. 

ja. men vi får se hur de blir 🙂 finns ju andra forum annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rosa:
ja. men vi får se hur de blir 🙂 finns ju andra forum annars

Precis så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_mkmtg5UJHm1r3bba8o1_500.jpgtumblr_mkmiwe8aXC1rd9cx1o1_400.jpgtumblr_mklvfqncQz1rnzjtwo1_500.jpgtumblr_mkllbpUX5H1rlh7obo1_500.jpgtumblr_mklg3jtGo61s93inbo1_500.jpghttp://25.media.tumblr.com/56a3a7298f27f24942522b958018ca07/tumblr_mkmiwe8aXC1rd9cx1o1_400.jp g" alt="tumblr_mkmiwe8aXC1rd9cx1o1_400.jpg" />tumblr_mkn73p0Avu1rg9klco1_500.jpgtumblr_mkn14hgAna1rmlpq6o1_500.png


   
SvaraCitera
Paseo

LÖV YOU kulturis mmmmmm fast mest älskar jag katter hihi

ok älskar domma

hihi domma


   
SvaraCitera