Aviseringar
Rensa alla

den ultimata knulldockan


Ämnesstartare

efter att ha läst den här tråden har jag och ingeny kommit fram till att kjoltyg suger och att det enda som rättfärdigar dess existens är det ljumma hålet mellan deras ben.

efter ytterligare ett tag av filosoferande kom vi fram till att det effektivaste hade varit att helt separera sinnet från kroppen genom att förslagsvis hugga huvudet av en valfri människa av honkön. det lämnar dock vissa problem i form av kyla, eftersom hjärtat slutar slå och förse kroppen med varmt blod, samt av musklerna i hålet blir avslappnade, vilket skulle förstöra upplevelsen något.

vår idé är därför att hitta en kvinna, hugga huvudet av denna och genast koppla halspulsådern samt luftstrupen till en hjärt-lungmaskin och på det viset lösa problemet med blodtillförseln. när det väl är löst så var tanken av koppla nerverna till en dator som kan styra de elektriska impulserna som går till kroppen för att på det viset helt kunna kontrollera musklerna, och därmed trångheten, i hålet. det skulle skapa den bästa knulldockan världen någonsin skådat och helt lösa problemet med irriterande kvinnofolk i ens närhet.

ingeny kan genom sina kontakter inom sjukvården få tag på en hjärt-lungmaskin och jag kan bygga en dator som skulle klara uppgiften, det vi letar efter är alltså en frivillig eller passande kvinna.

är det någon som är frivillig eller som vet var man kan hitta en inte alltför osmaklig kvinna?


   
Citera
Ämnesstartare

Hur ska ni finansiera detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Hur ska ni finansiera detta?

jag har en rik farbror som snart tuppar av och hans hemhjälp är skyldig mig en tjänst.

Imoon:

[sad]

frivillig?


   
SvaraCitera

Så vill du ha en barbara docka eller har du psykiskt störande sexeulla tankar om en död människa med massor av maskiner inbyggd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapparmig:

Så vill du ha en barbara docka eller har du psykiskt störande sexeulla tankar om en död människa med massor av maskiner inbyggd?

jag ligger hellre med en cyborg än med en kvinna, oavsett.

jag har dock kommit på ett problem: hur gör man för att rengöra skapelsen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

frivillig?

Vill gärna ha snopp men vill vara levande och ha ett huvud och vara med på det osv. Så nej.

Dold text: Är orolig, säg att allt kommer bli bra 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

ingeny kan genom sina kontakter inom sjukvården

ofta. det enda jag skulle vara duglig till är att under ett vekt självmordsprojekt försöka stula med mig en sådan hem efter jag blivit ihopsydd på akutmottagningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Vill gärna ha snopp men vill vara levande och ha ett huvud och vara med på det osv. Så nej.

tråkmåns. [sad]

ingeny:

ofta. det enda jag skulle vara duglig till är att under ett vekt självmordsprojekt försöka stula med mig en sådan hem efter jag blivit ihopsydd på akutmottagningen.

typiskt kvinnor, aldrig kan de vara till någon hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

tråkmåns. [sad]

[mad]

Imoon:

Dold text:

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

jag har dock kommit på ett problem: hur gör man för att rengöra skapelsen?

http://en.wikipedia.org/wiki/Douche


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför kan jag ej vara mentalt höglevlad istället för att besitta massa meningslös bokkunskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Dold text:

[cry]

ingeny:

varför kan jag ej vara mentalt höglevlad istället för att besitta massa meningslös bokkunskap.

att vara mentalt höglevlad suger, allt man gör är att filosofera kring vad som suger hårdast.

*har hybris*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

et enda som rättfärdigar dess existens är det ljumma hålet mellan deras ben.

Trodde det var munnen, om jag ska vara ärlig. Blir nästan lite besviken 😉

Men ta min syster. Hon verkar vara omtyckt på det sättet. Fast bara om ni är snygga, skulle aldrig lämna henne i händerna på fula arslen [cool]

Fast vad fan

Ta vem fan ni vill, bara inte min syster [love]


   
SvaraCitera