Aviseringar
Rensa alla

den "värsta" dumpningen?


Ämnesstartare

Hej:)

Jag undrar vilken är den värsta dumpningen ni varit med om eller hört talas om?
Via sms, fyllesamtal, osv...


   
Citera

Tror den värsta jag hört om var genom Facebook. Min kompis gjorde det. Måste nog vara det mest IQ-befriade jag vet om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Tror den värsta jag hört om var genom Facebook. Min kompis gjorde det. Måste nog vara det mest IQ-befriade jag vet om.

Jorrå, ganska drygt och omoget om jag får säga:( vad säger man då? Om man ska göra slut, vilka skäl/förklaringar ska man ge utan att såra för mkt?


   
SvaraCitera

Jag blev dumpad på alla-hjärtans-dag efter 1,5 år ihop. Den sved rätt bra. 


   
SvaraCitera

Det spelar ingen roll vad man säger, partnern kommer ju ändå bli sårad på sätt och vis. Jag fattar vad du menar, men vid en sådan grej är det viktigt att vara ärlig

BlueViews:

Jorrå, ganska drygt och omoget om jag får säga:( vad säger man då? Om man ska göra slut, vilka skäl/förklaringar ska man ge utan att såra för mkt?


   
SvaraCitera

Ursäkta, men vilket vider...minst sagt.

FruLiten:
Jag blev dumpad på alla-hjärtans-dag efter 1,5 år ihop. Den sved rätt bra. 


   
SvaraCitera

Den värsta jag har gjort, som jag dag kan tycka var lite väl dumt, var att mejla till tjejen att jag gör slut. Det måste ha varit 2005, där någonting.

Mitt näst värsta var väll att sms:a det, och det var när jag dumpade min senaste tjej. Det var 2010.

Men det allra värsta var nog en polare, när hon skulle dumpa sin kille. Hon skickade brev om det.


   
SvaraCitera

Hahahhahahahhaha

Volvo4life

Men det allra värsta var nog en polare, när hon skulle dumpa sin kille. Hon skickade brev om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life

Men det allra värsta var nog en polare, när hon skulle dumpa sin kille. Hon skickade brev om det.

Hehe tyckte det lät lite gulligt, gammalmodigt :p fast beror på hur brevet var skrivet


   
SvaraCitera

BlueViews:

Hehe tyckte det lät lite gulligt, gammalmodigt :p fast beror på hur brevet var skrivet

Jag vet inte vad det stod riktigt, det har ingen berättat.


   
SvaraCitera

han kom till mitt hus, kollade ett avsnitt av tvserien vi såg då, låg med mig, sa att vi inte klickade socialt längre, åt mat m mina föräldrar o han pratade om hur bra allt är. sen gjorde han slut när vi spelade tvspel.


   
SvaraCitera

en kille som sade att han nu skulle få tid för sig själv. när jag lämnade tillbaka hans tröja i hans bil, och log lyckligt.


   
SvaraCitera

Gulligt? Jag hade letat upp min kille och gett han kokt stryk om han hade skrivit ett jävla brev MVH; sicilianare

BlueViews:

Hehe tyckte det lät lite gulligt, gammalmodigt :p fast beror på hur brevet var skrivet


   
SvaraCitera

Måste nog toppa allt..jävlar Förvånad

rebeca:
han kom till mitt hus, kollade ett avsnitt av tvserien vi såg då, låg med mig, sa att vi inte klickade socialt längre, åt mat m mina föräldrar o han pratade om hur bra allt är. sen gjorde han slut när vi spelade tvspel.


   
SvaraCitera

rebeca:
han kom till mitt hus, kollade ett avsnitt av tvserien vi såg då, låg med mig, sa att vi inte klickade socialt längre, åt mat m mina föräldrar o han pratade om hur bra allt är. sen gjorde han slut när vi spelade tvspel.

Undrar lite när han isf kom på att göra slut, innan eller efter maten


   
SvaraCitera