Aviseringar
Rensa alla

Denna jävla twilight hysterin


Knothole:

Såg filmen. Skrattade så jag blev svart under ögonen av tårar. Det krävs många tårar för att det ska bli så.

Filmen är ingen komedi. Bara patetisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte vad i helvete alla ni som säger att filmen är bra, tänker med. Skandal.


   
SvaraCitera

Böckerna är jättebra, lite väl sliskiga kanske, men filmen suger. Han är inte alls snygg och man blir verkligen inte bländad av honom. Nej, Edward Cullen i boken är mycket snyggare och charmigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är så sjukt dåligt skriven.
Läste första boken för jättelängesen och blev helt förälskad i den och väntade på att New Moon och Ecplipse skulle släppas i USA och beställde dem. Var fortfarande helt psykig och kär i dem med tanke på att förhoppningen fanns om att det skulle bli bättre, men det blev det ju aldrig och Breaking Dawn var en sån jävla besvikelse att jag blev bara förbannad.


   
SvaraCitera

Nu har jag inte läst böckerna än, så jag kan inte uttala mig om huruvida de är "bra" eller inte enligt min mening, men även om en bok är sjukt bra så känns det förstås lite överdrivet med hysterin som blir ibland. Twilight är ett exempel, Harry Potter ett annat...


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tizian:

Det är ett jävla tjat om twilight.
I tyst protest har jag varken läst böckerna eller sett filmen, och tänker inte göra det heller. Så det så.

Samma här, vill inte mata hysterin. Men en bokserie som innehåller glittrande vampyrer och INTE är en komedi kan inte vara annat än en katastrof.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Samma här, vill inte mata hysterin. Men en bokserie som innehåller glittrande vampyrer och INTE är en komedi kan inte vara annat än en katastrof.

Glittrar dem också? Åh fy fan. >.< Det låter verkligen som en katastrof hörrudu.


   
SvaraCitera

Har inte läst böckerna, men filmen är en sän där typisk "locka pengar från tonårstjejer-film". Så man kan lugnt påstå att den suger.


   
SvaraCitera

sly fox:

filmen

AnnaElisabethA:

är sjukt

sly fox:

dålig


   
SvaraCitera

AnnaElisabethA:

men jag har faktiskt tröttnat, de liksom inte kul längre.

Orka tröttna bara för att du inte är ensam om att gilla dem [zzz]


   
SvaraCitera

Maskrus:

Böckerna är jättebra, lite väl sliskiga kanske, men filmen suger. Han är inte alls snygg och man blir verkligen inte bländad av honom. Nej, Edward Cullen i boken är mycket snyggare och charmigare.


   
SvaraCitera

Vad är Twilight? d.v.s carecup is empty.


   
SvaraCitera
Hail
 Hail

Vad
i
helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara jag som inte hört talas om "twilight" ?


   
SvaraCitera