Aviseringar
Rensa alla

Denna kavaj/jacka


Ämnesstartare

Vad tycker ni om denna jacka?
​ http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=385035&qProductColorId=14&qNavigation=brands&qNavigationBrand=385&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=385&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=10&qFilterType=0&language_id=1&gender=2

Jag har aldrig varit en modenörd men jag tycker denna är snygg, tänkte att man kanske kunde ha den till våren.
Jag är ganska smal så det ska vara lite mer tajta kläder och sen vill jag se lite mer mogen ut, man är ju trots allt 20år.

Brorsan som är mer modeinriktad säger nej till kavaj men jag diggar den ganska mycket.

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

okej, inget jag skulle köpa dock


   
SvaraCitera

ska inte vara negativ men den var inte snygg


   
SvaraCitera

Jag tycker inte den var snygg någonstans. Men ifall du gillar den så köpa den.


   
SvaraCitera

neeej hallå så dålig smak ni har!!![mad]
jag tycker den var jätte snygg!! den skulle sitta fint tror jag[love]
jag skulle ha köpt den till min kille om jag hade någon hah[smile]


   
SvaraCitera

tycker den ser tråkig ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni som inte tycker att den är snygg, varför?
Jag kan inget om mode så please tell me!


   
SvaraCitera

kalah:

Ni som inte tycker att den är snygg, varför?
Jag kan inget om mode så please tell me!

kan inte så mkt men stör mig grymt mkt på kombinationen av knappar och dragkedja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

kan inte så mkt men stör mig grymt mkt på kombinationen av knappar och dragkedja

Jaha okej, tack för svaret.


   
SvaraCitera

Kavaj = Ja!

Den där kavajen = Nej.

Om du gillar den = JA!

Ha en trevlig vår! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personligen tycker jag att det finns betydligt snyggare jackor. Det är inget fel på kavaj, men då ska man helst ha en skjorta under och inte något som liknar en vindjacka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Personligen tycker jag att det finns betydligt snyggare jackor. Det är inget fel på kavaj, men då ska man helst ha en skjorta under och inte något som liknar en vindjacka.

Har du något förslag på en snyggare? Jag vill ju helst att det ska vara ganska vuxet och passa en som är smalare.

Jag tänkte ha skjorta, t-shirt eller tjocktröja under beroende på vädret.


   
SvaraCitera

Den var otroligt ful om det nu är så att dom båda plaggen sitter ihop.
Är det BARA kavajen som ser ut som en vanlig blazer så är det inget fel på den. Sen så vet jag inte varför du kopplar detta till mode. abra för den finns på en hemsida så är det inte mode.. -.-

kalah:

Brorsan som är mer modeinriktad säger nej till kavaj

Din bror verkar vara dum i huvudet om han säger nej till kavaj. Kavaj är ett viktigt plagg, och det vet alla. Speciellt dom som jobbar med just mode!

Vad är det man har på sig på event, middagar och ev jobb? Jo just KAVAJ och nu inte hel kostym...

Så ta och köp en bok om vett och etikett, läs igenom den och skit i mode. Sen banka lite vett i din bror med den boken så kanske lärdomen faller in i hans skalle!

nej till kavaj.. -.- what a fool!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kalah:

Har du något förslag på en snyggare?

Till att börja med vill jag poängtera att jag inte heller är väldigt kunnig om mode eller vilka plagg som passar till vad.
Med det sagt tror jag att en längre kappa skulle passa dig. Den ger intryck av mognad, och passar ofta även smalare män. Tyvärr kunde jag inte hitta något bra exempel, men jag hoppas att du förstår ungefär vad jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Med det sagt tror jag att en längre kappa skulle passa dig. Den ger intryck av mognad, och passar ofta även smalare män. Tyvärr kunde jag inte hitta något bra exempel, men jag hoppas att du förstår ungefär vad jag menar.

Tack, ja jag förstår vad du menar.
Vet dock inte riktigt om en lång kappa passar till våren men jag har ju bevisat att jag inte vet mycket 🙂


   
SvaraCitera