Aviseringar
Rensa alla

Depeche Mode


Ämnesstartare

Jag är ytterst intresserad av att diskutera kring bandet Depeche Mode! <3<3 [love]

Yay! 😉
Jag hoppas för mitt liv att de släpper ett nytt studioalbum!!!! [love][bigsmile]

Depeche Mode rörlig.gif


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tycker du borde lyssna på Johnny Cash's cover av Personal Jesus på American IV: The Man Comes Around. Fantastisk version, mindre psykedelisk eller vad man ska kalla den men jävligt mysmörk. Johnny gjorde många grymma covers på ålderns höst, inte bara Personal Jesus och Hurt utan en hel drös.


   
SvaraCitera

Har sett dem live, det var tråk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag tycker du borde lyssna på Johnny Cash's cover av Personal Jesus på American IV: The Man Comes Around. Fantastisk version, mindre psykedelisk eller vad man ska kalla den men jävligt mysmörk. Johnny gjorde många grymma covers på ålderns höst, inte bara Personal Jesus och Hurt utan en hel drös.

Cash's version av Personal Jesus är ett självklart alternativ till originalet! I like it too!


   
SvaraCitera

Enjoy_The_Silence:

Cash's version av Personal Jesus är ett självklart alternativ till originalet! I like it too!

Fint det!


   
SvaraCitera

Tycker att nästan alla andra artister på Mute under 70- och 80-talet var intressantare än Depeche. Typ Fad Gadget, D.A.F., Silicon Teens, Liaisons Dangereuses, Yazoo etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

Tycker att nästan alla andra artister på Mute under 70- och 80-talet var intressantare än Depeche. Typ Fad Gadget, D.A.F., Silicon Teens, Liaisons Dangereuses, Yazoo etc.

Jag håller med till viss del. Förövrigt "drogar" jag The Normal, Fad Gadget, Yazoo, Silicon Teens.... etc. Speciellt Fad Gadget och The Normal. (jag har en passion för tidig britt synth) [love] Depeche har ju ändrats väldigt mycket med åren. Men jag tycker fortfarande att Depeche Mode är bland dem bästa.


   
SvaraCitera

dazed:

Johnny gjorde många grymma covers på ålderns höst, inte bara Personal Jesus och Hurt utan en hel drös.

dålig han är som inte gjorde en cover på shoreline [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

dålig han är som inte gjorde en cover på shoreline

Broder Daniels shoreline? [smile]


   
SvaraCitera

Enjoy_The_Silence:

Broder Daniels shoreline? [smile]

ever since i was eight or nineeee!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

ever since i was eight or nineeee!!!

yay! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Enjoy_The_Silence:

Speciellt Fad Gadget och The Normal.

Ja, synd att Miller bara släppte två låtar. Men Fad Gadget är bäst [love]


   
SvaraCitera

Jag har alltid haft fördomar om Depche Mode... och de lär nog fortsätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

Ja, synd att Miller bara släppte två låtar. Men Fad Gadget är bäst

Ja, oerhört! Det är tråkigt att Fad Gadget dog också. man vir får njuta av det som finns! 🙂 [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Jag har alltid haft fördomar om Depche Mode... och de lär nog fortsätta

Av ren nyfikenhet: Vad för fördomar?


   
SvaraCitera