Aviseringar
Rensa alla

Deppig efter att ha sett Avatar..


Ämnesstartare

Blä! Jag mår skit!

Allt jag vill är att vara han i Avatar filmen, huvudpersonen. Jag är kär i den där blåa tjejen, och jag vill leva i deras värld! Den verkar så underbar..

Jag har förlorat min livsglädje, ingenting här på Jorden verkar lika kul längre efter att ha sett den filmen. Jag vill vara en sådan blå figur och leva i skogen som dom! [cry]


   
Citera

Äsch, dont worry, be happy.


   
SvaraCitera

Vara inte nån som gjorde ne likadan tråd nsys vtw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan väl vara den vita människan som kommer och räddar dom? ;Z


   
SvaraCitera

Yogi:

Jag vill vara en sådan blå figur och leva i skogen som dom!

smurf?


   
SvaraCitera

Pure_Uncut:

smurf?

haha tänkte också


   
SvaraCitera

Konstig.


   
SvaraCitera

tycker filmen verkar skittöntig [smile]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Inget på Jorden har någonsin haft nån mening så jag antar att jag kan se filmen då... Om jag nu orkar betala för det och om jag känner att jag orkar gå själv... verkar man extremt ensam, osocial och övergiven om man går på bio själv?


   
SvaraCitera

☃☃


   
SvaraCitera

☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃​☃☃☃☃☃☃☃☃☃☃&


   
SvaraCitera

det är en armé


   
SvaraCitera

Ja, förstår hur du känner. Det är därför jag undviker allt fint ;/


   
SvaraCitera

filmen påminner mycket om Afrika och stammarna där. och indianer och slaverisejf jkcvhblkshdghksjdhfjb,m osv....... ... . .... .... ..... . ... ....
............ o i l
i i l l
i i l i simpsons marathon jaaayhhho
hhhh

jlkkjkjldfj jhj hkj jk jij j ujk j i uiui uui iu iu iuiu iu uy ui uiuui iuiuji kko lo h[chocked] [tard] [blush] [blush] [blush] [blush] [blush] [blush] [blush] [blush] [blush] [blush] [blush] [blush] [blush] [blush]


   
SvaraCitera