Aviseringar
Rensa alla

deppig nu


Ämnesstartare

tack alla som fråga men d e ok


   
SvaraCitera

Lounge fact:

är ni så också?

har varit så ett tag nu. minns ej om d bara är några dagar el ngn vecka
har varit så tidigare i mitt liv. när jag varit/varit på väg att bli deprimerad/ätit medicin som gjort mig deprimerad
så är rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ny fjortis? till um lr? ;PPpp

Ja! [sad]

Är det en bra dag idag sötloungie?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

så är rädd

klart du ej ska gå och vara rädd för omvändningar? [sad] då är det något du verkligen borde ta tag i

isola:

Ja! [sad]

äh d är väll ruuuuuuuulia ;PP

isola:

Är det en bra dag idag sötloungie?

fint[love] just nu XD hur är det med dig finis?


   
SvaraCitera

Lounge fact:

klart du ej ska gå och vara rädd för omvändningar? då är det något du verkligen borde ta tag i

är rädd för att bli deprimerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är rädd för att bli deprimerad

pratat med någon?


   
SvaraCitera

Lounge fact:

pratat med någon?

hmm nja
min mor
random kille igår på fest1 som jag berättade the story of my life för[blush]
men han var mkt trevlig
vi är facebookfriends nue


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

random kille igår på fest1 som jag berättade the story of my life för[blush]

hahahaha[love] fint!!!

men jag menar om det är så pass att du går och är rädd för dina downies tkr jag du ska ta tag i det och gå och prata med ngn professionell


   
SvaraCitera

Lounge fact:

men jag menar om det är så pass att du går och är rädd för dina downies tkr jag du ska ta tag i det och gå och prata med ngn professionell

aha
mm borde säkert d men.. jag vet inte. har på ngt vis gett upp i förväg att få hjälp el vad man säger. måste ju gå genom landstinget pga har ej råd att ta d privat å har inbillat mig att man typ ändå måste vänta ca 1 miljard år på hjälp om man ej skadar sig själv/andra typ


   
SvaraCitera

och gick hos 1 kurator lite på gymnasiet, men fungerade ej bra då jag ej spontant kan säga saker nykter utan att man oftast måste dra dem ur mig
är lixx mer öppen på um än vad jag är annars..
weird...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

äh d är väll ruuuuuuuulia ;PP

Jo kanske ibland, men jag blir så förundrad hur man bara kan vara sådär.... korkad och insiktslös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

inbillat mig att man typ ändå måste vänta ca 1 miljard år på hjälp om man ej skadar sig själv/andra typ

inte när jag bodde i sthlm!! då gick det med en jävla fart (i psykiatri mått;PP) men alltså.. om du mår dåligt tycker jag du ska söka hjälp

Blivande_japan:

och gick hos 1 kurator lite på gymnasiet, men fungerade ej bra då jag ej spontant kan säga saker nykter utan att man oftast måste dra dem ur mig

mmm.. är nog rätt vanligt.. men tror ingen kräver att du ska stressa ut allting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jo kanske ibland, men jag blir så förundrad hur man bara kan vara sådär.... korkad och insiktslös.

kmr alltid finnas sådana människor


   
SvaraCitera

Lounge fact:

inte när jag bodde i sthlm!! då gick det med en jävla fart (i psykiatri mått;PP) men alltså.. om du mår dåligt tycker jag du ska söka hjälp

aha
kanske borde d då... hur gör man ens..?[shake]

Lounge fact:

mmm.. är nog rätt vanligt.. men tror ingen kräver att du ska stressa ut allting

var där några ggr sen va de typ "ah, vi har ju inte direkt ngt att prata om" typ
så slutade gå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kanske borde d då... hur gör man ens..?[shake]

jag gick till kurator hos um och hon skrev remiss men man kan också ringa till mottagningen själv.. vuxenpsyk i din kommun.. och så frågar dem frågor typ varför du mår dåligt etc men om du tycker det är lättare att skriva ner så kan du be om att de skickar en sådant papper där du får fylla i sj


   
SvaraCitera