Aviseringar
Rensa alla

deppig och mår skit...


Ämnesstartare

ngt som kan göra mig på bra humör? jag orkar fan inte med längre..


   
Citera
Ämnesetiketter

Orkar inte med vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

Orkar inte med vad

allt.. skolan m.m


   
SvaraCitera

sysselsätt dig med sånt du inte brukar göra! eller sup ner dig. (varning för ännu värre ångest dagen efter)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner samma. Orkar fan inte med livet längre, allt är bara åt helvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nar jag kanner sadar sa brukar jag tanka att det alltid blir battre, for det ar ju faktiskt sant. Tank dig tillbaka till en stund dar du kande gladje eller lycka, for jag ar saker pa att du nagon gang upplevt det. Den lyckan eller gladjen kommer du fa kanna minst hundramiljoner ganger till sa det ar bara att halla ut genom den har perioden da du kanner sahar, for det blir faktiskt alltid battre. Livet gar upp och ner hela tiden och det ar bara att acceptera att det inte alltid ar en dans pa rosor, men nar livet val ar det sa ar det underbart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och sorry for att jag inte har de tre sista bokstaverna


   
SvaraCitera

jagvetvälinte:

eller sup ner dig.

Been there, done that. Det funkar för stunden, men inte i längden. Jag mådde dåligt och orkade inte med mig själv eller livet, så jag drack tills jag blev likgiltig.


   
SvaraCitera

Prata så lyssnar jag :). Det brukar oftast hjälpa iaf litegrann om man får prata med någon som lyssnar [y]


   
SvaraCitera

Jag mår också dåligt som satan... men det finns vissa dagar jag mår bättre å vissa dagar jag mår sämre. men som angelize sa: man kommer att må bättre förr eller senare, och innan jag mådde såhär dåligt så var jag typ stans gladaste och mest positiva kille någonsin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mår riktigt dåligt justnu...börjar känna av ångesten också.. fan.. känner för att gråta floder, supa mig full och hoppas somna in..

aldrig blir det bra, aldrig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är faktiskt ganska trött på att må "helt okej"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera