Aviseringar
Rensa alla

depppphelvete


szfgjdf:

Pappa har flera gånger sagt att det bästa för mig skulle vara att ta livet av mig eller flytta ut i skogen. Det var några år sen nu men det svider fortfarande.
Dålig dotter, dålig kompis, dålig flickvän.

dålig pappa

szfgjdf:

brukar kontra med att det är hans fel att jag finns. man ska inte skaffa barn oom man inte är förberedd på allt. och allt som jag har sabbat har jag gjort pga att jag själv mår dåligt. Men det får man inte göra för då mår andra dåligt.

inte hans fel heller. inges fel att du finns. är bra att du finns. om man sabbar nåt för att man mår dåligt har man ju en anledning. ingen ska behöva må dåligt


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][y]


   
SvaraCitera

det ordnar sig ska du se, kan inte säga så mycket mer än så..
det ändå som kan bli bättre är om du verkligen vill må bättre och tar emot all hjälp från alla, men jag vet inte
massor med kramar[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

det ordnar sig ska du se, kan inte säga så mycket mer än så..
det ändå som kan bli bättre är om du verkligen vill må bättre och tar emot all hjälp från alla, men jag vet inte
massor med kramar[love][love]

jo.. det är sant. tack [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag är jag extra emo. vad brukar ni göra när ni är extra emo? [mad] (säg inte sova!!!!!!!!!!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szfgjdf:

vad brukar ni göra när ni är extra emo

Elda katter....


   
SvaraCitera

szfgjdf:

vad brukar ni göra när ni är extra emo?

Kasta saker/träna/pärla/gråta/kolla på bra serier/städa/blogga och gnälla/hitta andra kanaler att få det ut genom

Är väl bra att prata med någon om man har någon att prata med [crazy]

hänvisar även till mitt citat!!


   
SvaraCitera

szfgjdf:

idag är jag extra emo. vad brukar ni göra när ni är extra emo? (säg inte sova!!!!!!!!!!)

Jag brukar mest sitta och tänka, vilket oftast leder till att det bara blir värre. Vad jag tror skulle vara bra för dig, men även mig och andra som mår dåligt är någon att prata med. En vän, inte psykiatrin. Jag gav det ett försök och blev inlagd, förmodligen en av de värre upplevelserna i mitt liv.

Jag måste också få säga att jag känner igen mig i din situation. Ätstörningar har jag dragits med hela mitt liv, men har succesivt börjat äta mer. Delvis beroende på pressen av att som kille vara vältränad.

När jag var i din ålder trodde jag att jag var nere på botten, att det inte kunde bli värre, men jag hade fel. Däremot är jag glad att jag kämpade vidare, för när jag hade fyllt 17 kom en vändpunkt som gjorde mitt liv snudd på perfekt (i mina ögon) de kommande åren. Men även det fick ett slut och idag, 20 år gammal har jag inte mycket motivation till någonting.

Fortsätt kämpa, du kan också komma till en vändpunkt. Hoppas att du gör det och att det håller för dig!


   
SvaraCitera