Aviseringar
Rensa alla

depression????


Ämnesstartare

Tjenare!

Är en kille på 22 år gammal, är inte så jävligt social som man kan tro, är för mig själv den mesta tiden, det innebär, kolla film, spela tv spel etc, nörd helt enkelt...

Jag är riktigt deprimerad just nu, jag tittade precis på en film "Tae guk gi" The brotherhood of war, handlar om bröder som strider för varanns överlevnad...

Finns en specifik scen som jag rejält mår dålig på, tänker att "tänk om det var lille brorsan" både drömmer om det samt tänker dagtid på det, någon???


   
Citera

Hjälp mig:

någon???

huh?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och du vill ha hjälp med? att få knulla?


   
SvaraCitera

jag fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjälp mig:

Är en kille på 22 år

ok


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och du vill ha hjälp med? att få knulla?(leinad_daniel) jaa du var ju jävligt mogen .. trevligt, jävla idiot.


   
SvaraCitera

Hjälp mig:

trevligt, jävla idiot.

Om du vill ha seriösa svar, förklara vad du faktiskt menar.


   
SvaraCitera
Jeay_L

av vad jag får ut, du blev psykiskt instabil av filmen där det hände något med en av bröderna och du fastnade i tanken att det kunde vara din lillebror och mår nu dåligt över det?

Isåfall, fullkomligt normalt, jag och min storasyster har alltid varit MIL ifrån varann även om vi bott i samma hus, det skiljer 3 år mellan oss, inte mycket alls men hon har fått vara stor hela livet och jag har hållts så liten som möjligt vilket gjort avstånden mellan oss långa.

Men nu har vi kommit närmare varandra, kan bero på att vi båda har mognat och sådär, sen hjälpte en låt mig, Like You - Evanescence. Låten handlar om Amy Lee (sångerska, piano, låtskrivare i Evanescence) lillasyster som dog då dom var yngre och handlar väl typ om saknaden efter henne bla bla och då tänker jag alltid på min syster och hur mycket jag älskar henne egentligen.

Spendera tid med din bror, man tar syskon förgivet, och förhoppningsvis lever dom tills dom är 80 år men man vet aldrig vars livet leder en.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera