Aviseringar
Rensa alla

Deprimerad! [cry]


Ämnesstartare

Nu är det fest på fredag, för alla utom jag! [cry] Mina kompisar snackar hela tiden om hur kul det kommer vara och så, hur mycket folk som kommer osv. Självklart kan inte jag gå, på grund av mina föräldrar.

Jag får väl sitta hemma på mitt rum framför datorn, eller sticka och träna på gymmet som vanligt. Det gör jag varje gång det är fest, och jag börjar tröttna på det [sad]

Mina föräldrar gör det omöjligt för mig att gå ut och ha skoj. Dom är jättestränga när det gäller sånna här saker. Jag kan inte dra en lögn heller. Säger jag att jag ska sova hos en kompis, vill dom veta vad han heter, exakt vart han bor, hans telefon nummer, och prata med hans föräldrar innan. Mamma och pappa har kommit på mig förut att jag har druckit, och det var hemskt! [n] Gör jag det igen kommer vi säkert flytta härifrån lr något [cry]

Detta är ganska så deprimerade, det känns som om jag går miste om så mycket! Jag missar allt kul! [cry]

Någon mer än jag som sitter i någon liknande situation?


   
Citera
Ämnesstartare

Du blir i alla fall bjuden...


   
SvaraCitera

Yogi:

Jag kan inte dra en lögn heller.

Det får du lära dig, gosse liten.
Annars kommer du ingenstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

facklitteratur:

Det får du lära dig, gosse liten.
Annars kommer du ingenstans.

Menar du att jag måste lära mig ljuga, eller lära mig att ljuga är fel, förstod inte riktigt [sad]


   
SvaraCitera

Yogi:

Menar du att jag måste lära mig ljuga, eller lära mig att ljuga är fel, förstod inte riktigt

Lyd dina föräldrar annars, eller prata med dem.
Vänta tills du är 18.
Vad har du mer för alternativ?
Det lär ju inte finnas så mycket du inte har tänkt på redan...


   
SvaraCitera
Hando

Dina föräldrar verkar väldigt snälla


   
SvaraCitera

Men gå bara då [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Men gå bara då

då skulle jag få massa hårda straff [cry]


   
SvaraCitera

du har i alla fall kompisar


   
SvaraCitera

Yogi:

då skulle jag få massa hårda straff [cry]

Som vad? Varför?


   
SvaraCitera

Får du inte gå på festen utan att dricka då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Får du inte gå på festen utan att dricka då?

dom vet ju att jag inte skulle vara nykter på en fest. Dom litar inte på mig

ennie:

Som vad? Varför?

ja typ polisanmäla den som fixar dricka åt mig, alltså min kompis. Inte låta mig få studiebidraget längre. I värsta fall flytta någon annanstans, typ landet eller nåt.


   
SvaraCitera

Yogi:

Dom litar inte på mig

Men var nykter då? Det kan ju bli roligt ändå.


   
SvaraCitera

Rym! [ops]
Vet hur det känns, men jag har aldrig fått något straff iaf, bara "allvarliga snack".

Jag brukar bara ljuga och göra vad fan jag vill, visst får jag väldigt dåligt samvete - men det är inget emot hur dåligt jag mår av att sitta hemma varje dag och ruttna bort.


   
SvaraCitera

Yogi:

ja typ polisanmäla den som fixar dricka åt mig, alltså min kompis. Inte låta mig få studiebidraget längre. I värsta fall flytta någon annanstans, typ landet eller nåt.

jaha drick inte då? ??


   
SvaraCitera