Aviseringar
Rensa alla

Deprimerad? <3


Ämnesstartare

En gång var jag riktigt deprimerad. Och nu har jag bestämt mig för att ingen ska behöva känna så.Vi har ett skolarbete i Svenska där vi fick skriva om vad vi vill så jag skriver om depression just för att få folk att förstå vad som får en deprimerad att må bättre. Om du är deprimerad och svarar på enkäten så är dina svar helt anonyma. Dina svar kan bidra till att hjälpa många andra. Jag vet vad ni går igenom <3

<a href='#' class='main_links' onClick="window.open('http://xn--enkt-noa.se/survey.php?pid=7758&mpid=cfe38440e906abeafd91a262d89b203e','NewWindow','toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=yes,width=600,height=700,top=10,left=100')"> Starta</a>


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din länk fungerar ej

Och om min psykolog verkar oförmögen att få mig att må bättre betvivlar jag nästan att du kan det också, om jag ska vara ärlig.

visserligen mår jag bättre nu men det har nog främst med omständigheterna att göra.


   
SvaraCitera
sincan

orka må dåligt när man kan må bra?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst, varför reggar sig folk och dumpar länkar till diverse undersökningar, det här är inte den första den här veckan.... -.-


   
SvaraCitera