Aviseringar
Rensa alla

Deprimerad med mat i magsäcken


Ämnesstartare

Är det bara jag som får en kuslig våg som sköljer över en om man känner sig mätt eller åt för snabbt. Ni vet illamående vet att det finns några där ute som mår illa vid mätthet. Nästan så man mår dåligt av mättnadskänsla. Tvärtom som en tjockis på tv (hon blev feedad) att hon jämt måste känna sig full för att må bra men det kan ju också avra tvärtom att man måste vara tom?????????? någon som fattar vart jag vill komma


   
Citera
Ämnesstartare

fuck doritos


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är denna effekt inbyggd i homo sapiens för at tman inte ska slösa på mat jag menar man ska ju egentligen sluta äta när man inte längre är hungrig inte när man är mätt i " anna skipper " världen inte anna book


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar känna mig mer deppig om jag äter lite. Skulle vara helt förstörd om jag hade äs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men detta är inte äs jag menar hall¨¨ååååååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar känna mig jättebra när jag är helt mätt. Ett behov mindre att tillfredsställa liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öööh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa

botemedel:mineralvatten HALLOOOOOOOOOOoOoOOooNNNNNNNN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rök 1 fet på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Är det bara jag som får en kuslig våg som sköljer över en om man känner sig mätt eller åt för snabbt.

jag får massa ångest av att ha mat i magen, och att vara mätt över huvudtaget. Men det ligger nog mer i min ätstörning än i något ''normalt''.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SheDevil:

jag får massa ångest av att ha mat i magen, och att vara mätt över huvudtaget. Men det ligger nog mer i min ätstörning än i något ''normalt''.

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

[n]

tummen ner indeed. Men ja...


   
SvaraCitera

Blir lättirriterad och stressad när jag inte ätit på länge eller bara ätit för lite och det gått en stund. Men har samma problem ändå... Kan ofta bli illamående av för mycket. Det har dock blivit bättre med tiden, jag har väl vant mig vid att äta mycket på en gång.


   
SvaraCitera