Aviseringar
Rensa alla

DERIVATA , SNABB FRÅGA


z i n:

Det är väl knappast irrelevant att påpeka att det är en bättre metod, som krävs för de högre betygen, vilket martin312 gjorde? Det betyder inte att han sa att du hade fel, tagga ner lite va.

Det är du som ska tagga ner, du kommer bara med en massa nonsense. Åter igen så skriver du att jag har skrivit en massa saker som jag inte har gjort. Är du dum i huvudet eller. När skrev jag att det var fel att använda derivatans definition? Lär dig att läsa för guds skull. Jag skrev att det är irrelevant för vad jag skrev. God damnit, vad du är trög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sånt här bör nästan hellre läggas upp på Pluggakuten.se , hörrdudu.. Ingen risk för oseriösa svar xD ...så kan man skriva ut lösningarna snyggt också, lättare att förstå än att skriva allt som man gör med tangentbordet.. =P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Det är du som ska tagga ner, du kommer bara med en massa nonsense. Åter igen så skriver du att jag har skrivit en massa saker som jag inte har gjort. Är du dum i huvudet eller. När skrev jag att det var fel att använda derivatans definition? Lär dig att läsa för guds skull. Jag skrev att det är irrelevant för vad jag skrev. God damnit, vad du är trög.

Du är inte seriös xD


   
SvaraCitera

z i n:

Du är inte seriös xD

I'm fucken seriaz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera