Aviseringar
Rensa alla

Desperat behov av massage..


hur känns det


   
SvaraCitera

Jag också. På baksidan av låren.


   
SvaraCitera

min säng Glad


   
SvaraCitera

Birger:
min säng Glad

Hej mrman xD


   
SvaraCitera

Googla massage stockholm eller massageterapibstockholm eller nåt... dom som utbildat sig på axelssons är nog bäst


   
SvaraCitera

Sjukgymnastik är väl subventionerat?
Annars får man underbar ansiktsmassage på vissa yogaställen. Ågu vad jag såg fram emot slutet av passet så att man skulle få de där fem sekundernas massage under avslappningen.


   
SvaraCitera

Burgfitta:

Hej mrman xD

nä. skillnaden e att jag har något att erbjuda 😀


   
SvaraCitera

Birger:

nä. skillnaden e att jag har något att erbjuda 😀

😀


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Ja enligt tandläkaren gnisslar jag tänder under natten. Kommer även på mig själv under dagtid att jag biter ihop tänderna. Har fått en bettskena, är dock dålig på att använda den. Sover så dåligt med den på :/

🙁 <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns väldigt stelt och spänt. Lite som att man går runt och bär på stenar i sin kropp. Så rätt tungt.. Och det värker. Efter att jag blivit masserat brukar det ömma.

nöbby: Jag också. På baksidan av låren.

Har aldrig hört talas om spänningsvärk på det området

Burgfitta: Googla massage stockholm eller massageterapibstockholm eller nåt... dom som utbildat sig på axelssons är nog bäst

Läste precis om axelssons. De låter bra! Jag har dock bokat tid hos Elisabethskolan. Får se hur det blir. Båda hade ungefär samma priser verkade det som. Tack för tipset! Glad

isola: Sjukgymnastik är väl subventionerat?
Annars får man underbar ansiktsmassage på vissa yogaställen. Ågu vad jag såg fram emot slutet av passet så att man skulle få de där fem sekundernas massage under avslappningen. Du menar att man kan få ekonomisk bidrag för att besöka en sjukgymnast? Det har jag fått via en läkare. Dock får man hjälp med övningar och träning för att lindra sina smärtor, men ingen massage som jag önskar..

Du menar att man kan få ekonomisk bidrag för att besöka en sjukgymnast? Jag har fått en remiss av en läkare. Men sjukgymnaster hjälper till med övningar och träning för att lindra besvären, men ingen massage dessvärre..


   
SvaraCitera

sommargåvan:
Det känns väldigt stelt och spänt. Lite som att man går runt och bär på stenar i sin kropp. Så rätt tungt.. Och det värker. Efter att jag blivit masserat brukar det ömma.

Har aldrig hört talas om spänningsvärk på det området

Läste precis om axelssons. De låter bra! Jag har dock bokat tid hos Elisabethskolan. Får se hur det blir. Båda hade ungefär samma priser verkade det som. Tack för tipset! Glad

Du menar att man kan få ekonomisk bidrag för att besöka en sjukgymnast? Jag har fått en remiss av en läkare. Men sjukgymnaster hjälper till med övningar och träning för att lindra besvären, men ingen massage dessvärre..

ja, de borde gå under samma frikort som man kan få hos läkare efter ett tag. masserar de aldrig? det trodde jag att de gjorde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja, de borde gå under samma frikort som man kan få hos läkare efter ett tag. masserar de aldrig? det trodde jag att de gjorde

Jaså? hm okey.. Nja av mina erfarenheter i alla fall så är det naprapater som masserar


   
SvaraCitera