Aviseringar
Rensa alla

Desperat efter seriös Mattehjälp!


Ämnesstartare

Nu är det så att matematik alltid har varit och tyvärr förmodligen alltid kommer att vara min akilleshäl. Det blir heller inte bättre nu när jag känner stark oro samt ångest över att jag kanske inte presterar tillräckligt för ett MVG. Ingen jag känner har möjlighet att hjälpa mig, jag har prövat att gå till stadsbiblioteket på läxhjälp hos chalmeristjävlarna eftersom det ligger 200 m hemifrån men det har inte varit mycket till hjälp.
Så vad fan gör jag nu?...

Finns det någon i Göteborg som är duktig på matte och som av den goda viljan skulle vilja hjälpa mig hahahaha???

Så som alla fattiga studenter är jag just också... fattig. Betalning i natura kommer inte på frågan.


   
Citera
Ämnesstartare

CZeleaC:

jag har prövat att gå till stadsbiblioteket på läxhjälp hos chalmeristjävlarna

Och efter att ha gjort det, vänder du dig hit? Makes no sense.. Det kanske är så att du är körd liksom


   
SvaraCitera

Har du tittat på mattecentrum.se ? Väldigt bra sida med tydliga förklaringar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte be om extra tid för hjälp med matten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Och efter att ha gjort det, vänder du dig hit? Makes no sense.. Det kanske är så att du är körd liksom

Nej men jag orkar bara inte med chalmerister eftersom jag hatar dem av några väldigt bra anledningar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

merva:

Har du tittat på mattecentrum.se ? Väldigt bra sida med tydliga förklaringar

Hmmnej, men tack för tipset dawg, ska kolla in det!

Underlig:

Du kan inte be om extra tid för hjälp med matten?

Jaaah, eller min mattelärare har redan tagit sig stor tid med mig på sin lediga tid och det känns fel att fråga om mer. Jag känner mig så kass och vill inte göra henne besviken... eller vad man nu ska säga.


   
SvaraCitera

Ställer upp som mattelärare via msn[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NeoSeymour:

Ställer upp som mattelärare via msn

WAH ALLVARLIGT?! 8D


   
SvaraCitera

CZeleaC:

WAH ALLVARLIGT?! 8D

Why of course! o.o? Matte är mitt favoritämne och lärare är ett tänkbart yrke i framtiden xD Men vilken årskurs går du i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NeoSeymour:

Why of course! o.o? Matte är mitt favoritämne och lärare är ett tänkbart yrke i framtiden xD Men vilken årskurs går du i?

Omg jag fick världens glädjerus nu! Huhuhu!!!
Är det? Göttigt, då passar det sig utmärkt! 😀 Jag går i första ring. Ingen vidare problematik med det hoppas jag. :>


   
SvaraCitera
Tyrael

CZeleaC:

Betalning i natura kommer inte på frågan.

DAMN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Jag går i första ring. Ingen vidare problematik med det hoppas jag. :>

har du lärt dig älska matematik än?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken kurs?


   
SvaraCitera

CZeleaC:

Omg jag fick världens glädjerus nu! Huhuhu!!!
Är det? Göttigt, då passar det sig utmärkt! 😀 Jag går i första ring. Ingen vidare problematik med det hoppas jag. :>

Woho!! 😀 Nejdå, det gör jag också så det passar ju utmärkt! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NeoSeymour:

Why of course! o.o? Matte är mitt favoritämne och lärare är ett tänkbart yrke i framtiden xD Men vilken årskurs går du i?

jasså, så du tycker om matte, något mer vi har gemensamt dårå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Finns det någon i Göteborg som är duktig på matte och som av den goda viljan skulle vilja hjälpa mig hahahaha???

Hur gammal är du? [wink]

Dold text: Om du väljer att betala i natura så kan det vara fett värt!

just kidding!


   
SvaraCitera