Aviseringar
Rensa alla

Desperat ensam tjej


Lojva
Ämnesstartare

Hej ja är en tjej som har ganska mycket att göra i veckorna på grund av träning och plugg men ibland under kvällarna känner jag mig ensam så undrar hur jag kan göra för att känna mig mindre ensamHjärta


   
Citera

se på film, vara med kompisar , skaffa kompisar , måla , träna ännu mer , spela gitarr , öva på olika kroppsliga saker som att vicka på öronen och rulla tungan . 


   
SvaraCitera

Gillar du eller snarare kan du spela något musikinstrument? 


   
SvaraCitera

Känner typ samma 🙁


   
SvaraCitera

skaffa barn


   
SvaraCitera
Lojva
Ämnesstartare

stoner:
Gillar du eller snarare kan du spela något musikinstrument? 

Ne kan tyvärr inte de


   
SvaraCitera

Lojva:

Ne kan tyvärr inte de

Lär dig!

Eller fundera på vad din sjukaste omöjligaste dröm är

och sen lägger du tiden du känner dig ensam på o göra den sann


   
SvaraCitera

hoppas ja inte skapa en ny hitler nu bara


   
SvaraCitera

Lojva: Ne kan tyvärr inte de

Men är du intresserad av det rent allmänt? Jag menar bara att om du lär dig spela eller kan sjunga så kan du och några kompisar starta ett band. Det är ju så poppis att alla ska starta ett band oavsett om de kan spela eller inte.  Glad


   
SvaraCitera

stoner:

Men är du intresserad av det rent allmänt? Jag menar bara att om du lär dig spela eller kan sjunga så kan du och några kompisar starta ett band. Det är ju så poppis att alla ska starta ett band oavsett om de kan spela eller inte.  Glad

ska vi starta ett band?


   
SvaraCitera
Lojva
Ämnesstartare

huhh:
hoppas ja inte skapa en ny hitler nu bara

Ne de kommer du inte göra men de ja håller på med är dans, dansar sisådär 9 timmar i veckan eller mer 


   
SvaraCitera
Lojva
Ämnesstartare

stoner:

Men är du intresserad av det rent allmänt? Jag menar bara att om du lär dig spela eller kan sjunga så kan du och några kompisar starta ett band. Det är ju så poppis att alla ska starta ett band oavsett om de kan spela eller inte.  Glad

Mm kanske de men om man gör något fel där ja bor glömmer ingen bort de så Tumme ned tyvärr men tack ändå Blink


   
SvaraCitera

huhh: ska vi starta ett band?

Jag har iof sig musikinstrument i form av gitarr (både akustisk och elgitarr) och en synth men jag jobbar så pass mycket och har eget hus på landet idag så jag hinner inte med mitt musikutövande. Satsar idag all ledig tid på ett bygga upp ett stort skivsamling med allt ifrån klassisk pop- och rock från 60-talet till dagens musik. Har idag fått ihop ca 175.000 plattor (vinyl och CD) digitalt så klart. Allt lagrat på 3,5" hårddiskar.


   
SvaraCitera

Lojva:

Ne de kommer du inte göra men de ja håller på med är dans, dansar sisådär 9 timmar i veckan eller mer 

okej du kanske kan skaffa en katt


   
SvaraCitera

stoner:

Jag har iof sig musikinstrument i form av gitarr (både akustisk och elgitarr) och en synth men jag jobbar så pass mycket och har eget hus på landet idag så jag hinner inte med mitt musikutövande. Satsar idag all ledig tid på ett bygga upp ett stort skivsamling med allt ifrån klassisk pop- och rock från 60-talet till dagens musik. Har idag fått ihop ca 175.000 plattor (vinyl och CD) digitalt så klart. Allt lagrat på 3,5" hårddiskar.

okej men kan jag bo i ditt hus på landet då och lyssna på musiken och berätta vilka låtar jag tyckte var bra varje kväll

och så lagar jag mat

och så startar vi ett band till sist liksom ?


   
SvaraCitera