Aviseringar
Rensa alla

Desperat ensam tjej


lagar grym mat.. du skulle flyga upp ur sängen varje morgon pga all ingefära


   
SvaraCitera

Lojva:

Mm kanske de men om man gör något fel där ja bor glömmer ingen bort de så Tumme ned tyvärr men tack ändå Blink

Är såhär där jag bor också , men man kan ju inte se in i varandras hus liksom. Lär mig att spela gittar , man behöver inte starta ett band utan man kan ha det som hobby hemma bara . Ingen behöver veta


   
SvaraCitera

huhh: okej men kan jag bo i ditt hus på landet då och lyssna på musiken och berätta vilka låtar jag tyckte var bra varje kväll

och så lagar jag mat

och så startar vi ett band till sist liksom ?

Hahaha... jag hoppas att du inte är allergisk mot katter eftersom jag har 5 stycken.

Du är inte vegetarian hoppas jag?

Jag storlyssnar på alla skickliga gitarrister. Just nu lyssnar jag mycket på Joe Satriani. Han är GRYM på gitarr.


   
SvaraCitera

stoner:

Hahaha... jag hoppas att du inte är allergisk mot katter eftersom jag har 5 stycken.

Du är inte vegetarian hoppas jag?

Jag storlyssnar på alla skickliga gitarrister. Just nu lyssnar jag mycket på Joe Satriani. Han är GRYM på gitarr.

gillar katter Cool

köper eko och vilt.. kanske nöjer mig där

åhh är fortf lite för dålig på gitarr för att fatta vad som händer, brukar mest bara känna att det låter nice liksom. ska bli riktigt kul att kunna uppskatta mer nyanser


   
SvaraCitera

huhh: lagar grym mat.. du skulle flyga upp ur sängen varje morgon pga all ingefära

Ingefära? Vad lägger du ingefära på? Jag lagar iof sig själv mat med ingefära men det är nästan bara fläskkött dvs gris. Men väldigt mycket med stark chilli. Köttfärssås med ingefära och stark chilli (spansk peppar) är en höjdare och mycket vitlök.


   
SvaraCitera

stoner:

Ingefära? Vad lägger du ingefära på? Jag lagar iof sig själv mat med ingefära men det är nästan bara fläskkött dvs gris. Men väldigt mycket med stark chilli. Köttfärssås med ingefära och stark chilli (spansk peppar) är en höjdare och mycket vitlök.

gillar mkt typ thai grejer, och ingefära te typ... måste komma på fler grejer med ingefära i.

ja det ska va kryddat! allt sånt är svinnyttigt och asgott Cool

kolla den här, ingen ingefära iofs men ah gillar den apropå fläsk 4

https://washoku.guide/recipe/1475941


   
SvaraCitera

huhh: köper eko och vilt.. kanske nöjer mig där

Vilken typ av vilt?

huhh: åhh är fortf lite för dålig på gitarr för att fatta vad som händer, brukar mest bara känna att det låter nice liksom. ska bli riktigt kul att kunna uppskatta mer nyanser

Här har du en kort liveinspelning med Joe Satriani. Han har lirat ihop med bl a Frank Zappa och han har varit gitarrlärare åt Kirk Hammet (gitarristenn i Metallica) och har även spelat ihop med Uli Jon Roth, Yngwie Malmsteen, Michael Schenker, Brian may (Queen), Eric Johnson, John Petrucci och Paul Gilbert m fl.


   
SvaraCitera