Aviseringar
Rensa alla

Desperat. Tråkig vardag. Få vänner. Hjälp!


Ämnesstartare

vet själv hur det är att inte ha några kompisar att kunna umgås med på fritiden, men en sak kan ju vara att du försöker hitta vänner på internet, jag vet att det inte låter jätte roligt o sitta vid en data för att ha en social ,utan man vill kunna hitta på något på riktigt. men man känner sig inte lika ensam o det kan också göra att det blir lättare att hitta kompisar i skolan,sommarjobb osv. elr så får man en såpass bra kontakt med någon i närheten så man kan börja umgås, kanske inte blir så ofta som du kanske skulle vilja men det gör dig kanske gladare o motiverad. kanske att kunna jobba ihop pengar eller något till ditt intresse 🙂 lycka till!<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har suttit i samma situation! men du kanske kan börja försöka hänga med lite andra människor? jag umgicks med samma tjej i typ tre år och sågs som en väldigt osocial person. Men tillslut fick jag nog och tog kontakt med några andra som visade sig vara jättetrevliga! sen dess har jag varit mycket gladare och blivit mer social! [smile] du kan kanske försöka dig på något liknande eller hitta ett lite "enklare" intresse om du nu inte har råd med motorsport...


   
SvaraCitera