Aviseringar
Rensa alla

Desperate Housewives season 7


Ämnesstartare

usch.


   
SvaraCitera
B3ll4

ohh jag har hört att första avsnitten ska vara jättebra 😀 vill gärna se det nu, men ska försöka hålla ut tills på tisdag. Alltid mysigare att se på tv:n.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B3ll4:

ohh jag har hört att första avsnitten ska vara jättebra 😀 vill gärna se det nu, men ska försöka hålla ut tills på tisdag. Alltid mysigare att se på tv:n.

hihi ja det var helt okej faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dog lite när jag såg att Vanessa Williams ska vara med. Hon var grym i Ugly Betty.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inledningen på säsong 7 var helt okej. Efter den tidigare säsongen har jag direkt inga förväntningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

Tycker inledningen på säsong 7 var helt okej. Efter den tidigare säsongen har jag direkt inga förväntningar.

ja, vanessa verkar rätt dryg, storyn med carlos och gabby är överdriven [crazy] stör mig lite påå paul

men susan e rolig, och bree intressant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

carlos

mustach? Var är den? Är så besviken på att han har rakat sig ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

mustach? Var är den? Är så besviken på att han har rakat sig ...

haha tyckte han såg assnygg och ung ut nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

haha tyckte han såg assnygg och ung ut nu!

Jo, visst gör han?

Men det känns onaturligt. Tycker Gabby eller någon borde ha sagt "åh, vad snygg du är utan mustasch!

Jag menar, de måste vara lika uppspelta som jag är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

Tycker Gabby eller någon borde ha sagt "åh, vad snygg du är utan mustasch!

Tycker att d kunde ägnat ett helt avsnitt om avsaknaden av Carlos mustasch och hur det gick till [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Tycker att d kunde ägnat ett helt avsnitt om avsaknaden av Carlos mustasch och hur det gick till [crazy]

Ja!

En dag ur hans perspektiv, processen då den åker av till alla bemötanden han får. Hur han en (inte helt) vanlig dag passerar korridoren på sitt arbete och man får se människors ansiktsuttryck när han går förbi!

Hur Gabby säger någonting snuskigt om hans nya stil, hur de andra fruarna skämtflirtar med honom eller hur han står framför spegeln och säger någonting motiverande till sig själv!

Nej, nu blir det till överdrift!


   
SvaraCitera

keybored:

Lost

lol fan vad skitig du är, avslöjar de två spoilers skrivna INNAN dig (som var skrivna i dold text) utan att dölja dem....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

lol fan vad skitig du är, avslöjar de två spoilers skrivna INNAN dig (som var skrivna i dold text) utan att dölja dem....

That's how I roll!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

Nej, nu blir det till överdrift!

Hahaha [love]


   
SvaraCitera