Aviseringar
Rensa alla

Desperation


Om du ändå inte tror på nåt jag skriver tänker jag sluta. Försöker bara hjälpa men  du verkar ej uppskatta det.


   
SvaraCitera

Manwhore:

Har kompisar som inte ens är "snygga" och ändå får de snyggaste. Det gäller att vara sin egen ledare. Inte någon tramsig wannabe alfahanne.  

Det är alfahannen som är ledaren. Samma sak ju. Look, jag har inga problem att haffa guzz, brukar göra det rätt ofta ute på krogen och jag har lägrat fler tjejer än alla mina kompisar tillsammans minus en men han är galet snygg, det är bara det att jag har svårt att behålla dem. Kan aldrig gänga mig med dem.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Det är alfahannen som är ledaren. Samma sak ju. Look, jag har inga problem att haffa guzz, brukar göra det rätt ofta ute på krogen och jag har lägrat fler tjejer än alla mina kompisar tillsammans minus en men han är galet snygg, det är bara det att jag har svårt att behålla dem. Kan aldrig gänga mig med dem.

Det krävs inte mycket för att gå ut och haffa, för att de ska vilja vara kvar i ens liv krävs däremot en riktig man (som inte gömmer sig bakom någon alfafasad).

Och vrf ens bry sig om hur många? Vad mäter det ens? Exakt. Siffran mäter inte direkt något.


   
SvaraCitera

Manwhore:

Det krävs inte mycket för att gå ut och haffa, för att de ska vilja vara kvar i ens liv krävs däremot en riktig man (som inte gömmer sig bakom någon alfafasad).

Varför är det då coolare att säga att man gökat med 100 tjejer skickar hem dem på löpande band än tihihi svävar på rosa moln?


   
SvaraCitera

Stekaren:

Varför är det då coolare att säga att man gökat med 100 tjejer skickar hem dem på löpande band än tihihi svävar på rosa moln?

Bara för andra gör det måste du också göra det? För att få bekräftelse eller vad? Inte så alfa att söka bekräftelse av andra Galen


   
SvaraCitera

Manwhore:

Bara för andra gör det måste du också göra det? För att få bekräftelse eller vad? Inte så alfa att söka bekräftelse av andra Galen

Inte bekräftelse, respekt så man kommer nånvart. Respekt bygger framgångar och det tror jag på. Jag säger inte att jag är alfa för att skryta. Det kan lika gärna vara en förbannelse men jag säger det för att jag är det!


   
SvaraCitera

Stekaren:

Inte bekräftelse, respekt så man kommer nånvart. Respekt bygger framgångar och det tror jag på. Jag säger inte att jag är alfa för att skryta. Det kan lika gärna vara en förbannelse men jag säger det för att jag är det!

Trams. 


   
SvaraCitera

Manwhore:

Trams. 

Tills motsatsen är bevisad.


   
SvaraCitera

Manwhore:

Finns faktiskt rätt många här som är dryga fittor mot folk som behöver hjälp har jag märkt.

Det gör det. Men det sker mer sällan mot nyreggade som inte är uppenbara troll.

Stekaren: ...jag för bara traditionen vidare. UM är en ganska smutsig bransch egentligen

Du för ingen tradition vidare. Du befläckar UM. UM är en ganska fin branch med inslag av människor med två bråkande hjärnceller.

Då detta är OT lägger jag ner nu.


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Det gör det. Men det sker mer sällan mot nyreggade som inte är uppenbara troll.
Du för ingen tradition vidare. Du befläckar UM. UM är en ganska fin branch med inslag av människor med två bråkande hjärnceller.

Då detta är OT lägger jag ner nu.

Joho! Ni behandlar minsann inte folk med respekt. Mig, Ragnar, Anura, ni skiter i oss! Det finns ingen respekt


   
SvaraCitera

Som det står på min p-sida: "Lifes changes and things go wrong, shit happens, but lifes goes on"Forget about him, han är väl bara en sån där jävel som vill ligga och sen är det över.Finns mängder andra snyggingar där ute. Va med dina vänner, ha kul, skratta. S K I T  I  H A N !Visst det kanske inte är så enkelt och kanske tar ett tag men försök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore:
Sluta prata med dem.

ja, de var det jag tänkte göra. I några dagar i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skäms jätte mycket över mitt beteende mot alla tre men särskilt mot minna kompisar ,det är jätte pinsamt att vara desperat och enu värre att inte ens fatta det förens dom skriker det i ansiktet på en. jag förstår hur fel jag har gjort mot alla tre, men jag tycket inte att dom gjorde allt rätt häller. jag menar det var bra att minna vänner sa sanningen men dom kunde ha sagt det på ett bättre sätt och istället för att vara så elaka som dom var , säga det på ett bättre sätt  och försökt hjälpa till lite.

och så skäms jag så klart över mitt beteende mot kusinen, men han gjorde ju också fel. för det första så kunnde han inte bara säga att det var lugnt om vi väntade med att ha sex även om han själv hade sagt att det var en bra ide bara några dagar tidigare, det var också ganska barnsligt att vägra prata med mig på festen ,jag kunde bara förklarat och vi kunde ha löst det.

han blev arg och sa att jag var låg som påstod att han utnyttjade mig, men helt ärligt är det så jag känner. DESUTOM så sa han att jag skulle släppa det även om jag blev jätte sårad, så varför kan inte han släppa det och sluta vara så jävla sur??

anntar att jag bara ska ignorera alla tre ett tag.


   
SvaraCitera