Aviseringar
Rensa alla

det är 10 minus ute...


Ämnesstartare

haha han kom in nu [love] kom springande som en crazy cat och värmt han och kramat massor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

Då är det nog ingen fara. Men förstår om det känns bäst att ha den inne under natten. Ryser ju bara av att tänka på att gå ut i sånt väder mitt i natten. Riktigt dystert ute då.

haha mm, men han verkar tycka om det [shake] första dagen det var såhär kallt var han lite naah.. men nu är han ute flera timmar. tror han har glömt bort hur man pissar i kattlåda

Nate:

Även på vintern alltså? Det var hårt! Båda mina katter är utekatter på sommaren men vägrar gå ut på vintern. Lite mesigt men jag förstår dem.

vilka mesar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

haha mm, men han verkar tycka om det [shake] första dagen det var såhär kallt var han lite naah.. men nu är han ute flera timmar.

Hehe usch själv försöker man vara ute så lite som möjligt så här års men det kanske är mer spännande att vara katt när landskapen förändras och så. Alltid något nytt att utforska då. 🙂

Lounge fact:

vilka mesar [crazy]

Ja, man skäms lite lätt för dem men jag skulle nog gjort likadant om jag vore katt. Ser ju underbart mysigt ut att ligga ihoprullad i soffan när snön faller utanför fönstret.

Lounge fact:

haha han kom in nu [love]

Härligt! Känns ju alltid bäst att ha dem inne under natten. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

om springande som en crazy cat och värmt han och kramat massor

Aw [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

han har inget halsband

då har ni väl honom chipmärkt? så att ingen kan ta honom


   
SvaraCitera

Här är det -16. Härligt. Katten borde för övrigt klara sig fint. Här springer det runt katter utomhus även när det är -20 och kallare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vår katt är ute mellan typ 0:00--> 08:00 dvs. 6 timmar... På sommaren kan ha vara ute betydligt mycket längre... 2 år sedan såg vi inte han på 2 veckor...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj 0:00-->06:00 *


   
SvaraCitera

Capture:

Här är det -16.

Skojade bara. Menade såklart -18. Heh. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det betyder att det är tillräckligt kallt! idag ska jag använda min nya jacka!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var -4,5 när jag skulle gå till jobbet. Ville dö lite först, men det var inte så farligt när jag väl kom ut [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min knasfia till katt har varit borta och mest troligt hemlös i 6 månader, hon kom hem i förrgår ungefär. Hon överlever 10-. Förra året gick hon hem till jullovsfirare i en sommarstuga och blev utslängd när dom skulle åka hem mitt i smällkalla vintern. Det klarade hon också, tror hon bodde under deras hus.

Blir arg på semesterfirare som hittar en katt (som verkar välnärd och därmed antagligen har ett hem), adopterar den under semestern UTAN ATT HÖRA SIG FÖR VARIFRÅN KATTEN KAN TÄNKAS KOMMA, åker hem och först då pratar med grannen "jo, vi har haft en katt hos oss i sommar, är den din? Nähä, okej"

Skitmänniskor, stryk skulle dom ha. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-3 här. Ha!


   
SvaraCitera
zIGGE

Här är det kallt


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Lounge fact:

ÄR DET NORMALT ELLER 10 minus och katt 4 timmar

Ja.


   
SvaraCitera