Aviseringar
Rensa alla

Det är ett nytt år


Skadeglädje Jag ska hålla mitt nyårslöfte! Och för att bevisa det kommer jag om 5 månader visa upp en bild på min nya fastare kropp i bikini! Vänta ni bara >:) har ni något att se fram emot ~


   
SvaraCitera

1. Göra 2014 till bästa året

1

2. Göra så bra jag kan ifrån mig i skolan 3. Inte hänga med folk jag vet håller på med fel saker 🙂 ....


   
SvaraCitera

24/7:
Och mina nyårslöften är att jag ska hänga mer här på fina UM igen, att jag ska göra allt för att bli den bästa människan för mina nära, att jag ska använda alkohol på ett mindre destruktivt sätt och att jag ska uttrycka mina kreativa sidor oftare.

Idag är en peppdag!!! 
Har ni en peppdag idag? Vad har ni för nyårslöften?

Peppa, tror det går bra!!

Ont:
Jag ska fortsätta leva mitt liv och må bra. Fortsätta i min mjölkkarriär.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

patrick bateman:
Nyårslöften är inte bra, varför lova sig saker man kanske inte håller för att då ha ljugit för sig själv och bli besviken? Bättre att ha mål att sträva efter. 

Kan man inte se nyårslöften som mål då? Eller ha låga realistiska nyårslöften. Då blir man glad när dom nås!


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Såradtjej:
1. Göra 2014 till bästa året12. Göra så bra jag kan ifrån mig i skolan 3. Inte hänga med folk jag vet håller på med fel saker 🙂 ....

Vad fint Hjärta


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Diamond:
Skadeglädje Jag ska hålla mitt nyårslöfte! Och för att bevisa det kommer jag om 5 månader visa upp en bild på min nya fastare kropp i bikini! Vänta ni bara >:) har ni något att se fram emot ~

I den här tråden!!! Heja dig!


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

NEMI:
tycker inte om nyårslöften, men de mer realistiska mål jag har för året är att, hitta en vän. Utveckla mitt fotograferande och lära mig plåta människor på något vänster, och kanske till och med klara av en universitetskurs som omväxling.

Vart bor du? Har planer på att bli din bästis nämligen. 


   
SvaraCitera

Lovar inte något för det hålls aldrig ändå. Galen


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

24/7:

Vart bor du? Har planer på att bli din bästis nämligen. 

men du för fin, bor i Norrlands tråkigaste stad, när jag inte har för mycket mod och är i Stockholm.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

NEMI:

men du för fin, bor i Norrlands tråkigaste stad, när jag inte har för mycket mod och är i Stockholm.

Låter precis som jag för två år sedan Hjärta 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

24/7:

Låter precis som jag för två år sedan Hjärta 

haha Så pass. Funderar på att flytta tillbaka till södern... pallar inte riktigt bo här längre...


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

NEMI:

haha Så pass. Funderar på att flytta tillbaka till södern... pallar inte riktigt bo här längre...

Kom till Göteborg! Vi kan hitta på äventyr! 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

24/7:

Kom till Göteborg! Vi kan hitta på äventyr! 

tycker inte riktigt om den stan.. Fast kanske vore bra med positiva erfarenheter därifrån.

vahände me Uppsala? Skulle inte du plugga där? Förvånadeller tänker jag på någon annan..


   
SvaraCitera

24/7:

Kan man inte se nyårslöften som mål då? Eller ha låga realistiska nyårslöften. Då blir man glad när dom nås!

Haha jo klart man kan det, tänkte bara. Känns som många har megalöften och svåra löften och känns ju som om man misslyckas så blir man besviken 🙁  Man ska ju inte lova saker man inte kan hålla brukar ju föräldrar säga Galen


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

NEMI:

tycker inte riktigt om den stan.. Fast kanske vore bra med positiva erfarenheter därifrån.

vahände me Uppsala? Skulle inte du plugga där? Förvånadeller tänker jag på någon annan..

Ja precis, jag kan bidra med dom! Rodnar Jo, spenderade ett år där men det var inte min stad. Nu har jag hittat rätt!


   
SvaraCitera