Aviseringar
Rensa alla

det är faktiskt inte bara tjejer som blir raggade på på um


Ämnesstartare

Nonoton:

*hoppas att det är någon asjobbig person som faktiskt har den mailadressen*

[sad]

isola:

Förstår inte hur de kan tro att man blir glad i byxorna av sådana fåordiga och otrevliga rader (oftast bara rad). Inte ens ett hej eller korrekta versaliseringar brukar man få

nä, eller hur de kan tro att de ska få napp.... [shake] om de nu är seriösa får de väl bädda in det lite bättre! eller så kanske det funkar på jättemånga fast alla bara låtsas som att de tycker att de där människorna är dumma i huvudet. [sad]

Angelize:

ibland undrar jag om sånna människor e retards...

jo, jag med... eller troll, men i så fall måste de ha sjukt tråkiga liv...


   
SvaraCitera
time
 time

Tycker du ska fråga var han bor och vad han har för kön, det framgår inte heller särskilt tydligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Tycker du ska fråga var han bor och vad han har för kön, det framgår inte heller särskilt tydligt.

nä, sant! [sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

eller så kanske det funkar på jättemånga fast alla bara låtsas som att de tycker att de där människorna är dumma i huvudet. [sad]

haha ja man undrar ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

haha ja man undrar ju

känns ju som sjukt drygt beteende annars[n] verkar inte särskilt underhållande iaf, så det måste ju ge utdelning någon gång!?


   
SvaraCitera

Jag tycker att fler borde vara rak på sak eller hur man nu säger. Rakt? [shake] Men ah.. mer flirtande åt folket!! Dock är det mest bara creepy folk som raggar här inne [bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

af, så det måste ju ge utdelning någon gång!?

säkert många som nappar i smyg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

säkert många som nappar i smyg!

mm, det jag menar![crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

mm, det jag menar![crazy]

De borde träda fram tycker man


   
SvaraCitera