Aviseringar
Rensa alla

Det är fan ett mirakel


Jaha. Vad ska jag rösta på då?


   
SvaraCitera

tkllkl: total kontroll över din personliga integritet och din personliga ekonomi.

Precis som i Nordkorea och Kina ju! Staten finns bara till för att sno dina pengar och göra det surt för dig genom att inskränka på dina fri- och rättigheter... kan liksom aldrig genom omfördelning se till att majoriteten av befolkningen ges möjligheten att leva meningsfulla, hälsosamma och långa liv.


   
SvaraCitera

Högt skattetryck e fan sämst... vill ha mer pengar själv så att jag kan köpa fler prylar. Vilket parti ska jag rösta på egentligen? Eller ska jag överge demokratitanken totalt och bli en anarkokapitalist eller liknande?


   
SvaraCitera
tkllkl
Ämnesstartare

Feberyra:
Högt skattetryck e fan sämst... vill ha mer pengar själv så att jag kan köpa fler prylar. Vilket parti ska jag rösta på egentligen? Eller ska jag överge demokratitanken totalt och bli en anarkokapitalist eller liknande?

Anarko-kapitalism är ju klart eftersträvansvärt. Men tillsvidare typ SD vill minska skatterna till bekostnad på invandringen.
http://www.liberalapartiet.se/ vill minska skatterna. Etc. Bara läsa och välja. 


   
SvaraCitera

tkllkl: Men tillsvidare typ SD vill minska skatterna till bekostnad på invandringen.

Att skatterna sänks är viktigare än att säkerställa att flyktingars grundläggande rättigheter inte inskränks, håller med om att det är väldigt libertarianskt och fint på alla sätt och vis.


   
SvaraCitera

Välkommen tillbaka!


   
SvaraCitera
tkllkl
Ämnesstartare

Chibibbi:
Välkommen tillbaka!

Fyfan vad jag hatar moderatorer som snokar upp e-postadressen. Låt mig vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara.

Feberyra:

Att skatterna sänks är viktigare än att säkerställa att flyktingars grundläggande rättigheter inte inskränks, håller med om att det är väldigt libertarianskt och fint på alla sätt och vis.

Well, den minskar ju oavsett då bidragen börjar dras in och försvinna. Men just nu har du de två partierna att gå på. 


   
SvaraCitera

tkllkl:

Fyfan vad jag hatar moderatorer som snokar upp e-postadressen. Låt mig vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara 

Du gör dig själv till känna bra nog, käre forummedlem.


   
SvaraCitera

tkllkl:

Anarko-kapitalism är ju klart eftersträvansvärt. Men tillsvidare typ SD vill minska skatterna till bekostnad på invandringen.
http://www.liberalapartiet.se/ vill minska skatterna. Etc. Bara läsa och välja. 

Liberal-kockoParty


   
SvaraCitera

Torka din egna röv då och håll snattran.


   
SvaraCitera
mynona

Vem kan du vara månntro...?


   
SvaraCitera

mynona:
Vem kan du vara månntro...?

Det har Schism redan svarat på, tidigare i tråden.


   
SvaraCitera

Hade jag inte varit en så snäll person så hade jag önskat att du fick drabbas av någonting som gjorde att du ej blev arbetsför och ej hade nära som kunde hjälpa, men jag är snäll och hoppas att det går bra för dig så att du slipper det, även om det innebär att du fortsätter att vara inskränkt och egoistisk.


   
SvaraCitera
tkllkl
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Torka din egna röv då och håll snattran.

Gör det.

Chibibbi:

Det har Schism redan svarat på, tidigare i tråden.

Stick.

Geigerzähler:
Hade jag inte varit en så snäll person så hade jag önskat att du fick drabbas av någonting som gjorde att du ej blev arbetsför och ej hade nära som kunde hjälpa, men jag är snäll och hoppas att det går bra för dig så att du slipper det, även om det innebär att du fortsätter att vara inskränkt och egoistisk.

Vi kan gå igenom detta till döddagar, men nuvarande system förstör även för folk som inte är fullt arbetsföra. Vilket jag får medhåll om, från just dessa personer. 


   
SvaraCitera

tkllkl: Stick.

Det finns flera fullt användbara trevligare alternativ till det uttryckssätt valde. Hänvisar vänligt till dem i framtiden.


   
SvaraCitera